Marka Sheraton przyj\u0119\u0142a konkretn\u0105 strategi\u0119 dla dalszego rozwoju i od\u015bwie\u017cenia marki. Dzia\u0142ania te s\u0105 kontynuacj\u0105 globalnej taktyki, kt\u00f3ra ma na celu remodernizacj\u0119 50 000 pokoi hotelowych oraz zmian\u0119 aran\u017cacji ponad 100 hoteli Sheraton w 71 krajach. Dodatkowo Sheraton planuje rozw\u00f3j pozosta\u0142ych swoich obiekt\u00f3w w Polsce \u2013 w\u015br\u00f3d rozpatrywanych lokalizacji znajduj\u0105 si\u0119: Wroc\u0142aw, \u0141\u00f3d\u017a, Katowice, Zakopane i Miko\u0142ajki. <\/font><\/font><\/p>\n Polskie obiekty Sheraton pod\u0105\u017c\u0105j\u0105 za globaln\u0105 polityk\u0105 rozwoju marki, kt\u00f3ra ma na celu rewitalizacj\u0119 hoteli oraz wyr\u00f3\u017cnienie jej oferty na tle konkurencji. W ramach zaplanowanych dzia\u0142a\u0144, hotele Sheraton w Polsce do ko\u0144ca 2008 r. zainwestuj\u0105 2 miliony Euro. Inwestycje dotycz\u0105 g\u0142\u00f3wnie przebudowy hotelowych lobby \u2013 wprowadzenia inicjatywy Link@Sheraton w Warszawie i Krakowie oraz rozbudowy lub wprowadzenia pi\u0119tra klubowego z pokojami<\/font> o podwy\u017cszonym standardzie. <\/font><\/p>\n W ramach inwestycji 2008 planowane jest wprowadzenie pi\u0119tra klubowego w hotelu Sheraton w Krakowie oraz jego rozbudowa w warszawskim obiekcie. Pi\u0119tro klubowe (Club Floor) to powierzchnia o ograniczonym dost\u0119pie z innych kondygnacji, gwarantuj\u0105ca intymno\u015b\u0107 i podwy\u017cszony standard produktu. Cz\u0119\u015b\u0107 pi\u0119tra klubowego stanowi Club Lounge \u2013 czyli pomieszczenie, do kt\u00f3rego maj\u0105 dost\u0119p tylko go\u015bcie nocuj\u0105cy na pi\u0119trze klubowym, gdzie w intymnej atmosferze mog\u0105 odpocz\u0105\u0107, zje\u015b\u0107 \u015bniadanie, a tak\u017ce odby\u0107 spotkania. <\/font><\/p>\n Go\u015bcie polskich hoteli Sheraton do ko\u0144ca roku b\u0119d\u0105 mogli obserwowa\u0107 zmian\u0119 wystroju hotelowych lobby i stworzenie w nich interaktywnej przestrzeni. Wa\u017cn\u0105 cz\u0119\u015bci\u0105 przestrzeni publicznej b\u0119dzie Link@Sheraton znajduj\u0105cy si\u0119 w sercu hotelowego lobby. <\/font><\/p>\n \u00a0 \u201eDzia\u0142alno\u015b\u0107 Sheratona w Sopocie w tym roku, przekroczy\u0142a nasze oczekiwnia. Dlatego jednym z moich cel\u00f3w jest kontynuacja rozwoju sieci w miejscowo\u015bciach wypoczynkowych, takich jak np. Zakopane czy Miko\u0142ajki\u201d \u2013 powiedzia\u0142 Thomas Schoen. <\/font><\/p>\n Polski zarz\u0105d planuje pod\u0105\u017ca\u0107 za globaln\u0105 strategi\u0105 marki Sheraton, kt\u00f3ra rozpocz\u0119\u0142a najwi\u0119ksz\u0105 w historii, mi\u0119dzynarodow\u0105 ekspansj\u0119, w ramach kt\u00f3rej planuje otworzy\u0107 54 hotele o \u0142\u0105cznej liczbie pokoi 20,000 do 2009 r. Globalny plan rozwoju do 2011 r. przewiduje inwestycj\u0119 4 miliard\u00f3w dolar\u00f3w na otwarcie nowych hoteli oraz 1,5 miliarda dolar\u00f3w<\/font> na remodernizacj\u0119 istniej\u0105cych obiekt\u00f3w. Wydatki polskiego oddzia\u0142u marki Sheraton<\/font> na ulepszanie oferty w latach 2008 – 2009 r. wynios\u0105 4 miliony Euro. <\/font><\/p>\n Hotele Sheraton do 31 pa\u017adziernika br. obs\u0142u\u017cy\u0142y 190 000 go\u015bci. W tym okresie odnotowano r\u00f3wnie\u017c wzrost polskich go\u015bci korzystaj\u0105cych z oferty hoteli. <\/font><\/p>\n Marka Sheraton posiada w Polsce 4 obiekty: Sheraton Warsaw, Sheraton Krakow, Sheraton Pozna\u0144 i Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. \u0141\u0105cznie oferuje 950 pokoi go\u015bcinnych<\/font> i zatrudnia 760 pracownik\u00f3w. <\/font><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Marka Sheraton przyj\u0119\u0142a konkretn\u0105 strategi\u0119 dla dalszego rozwoju i od\u015bwie\u017cenia marki. Dzia\u0142ania te s\u0105 kontynuacj\u0105 globalnej taktyki, kt\u00f3ra ma na celu remodernizacj\u0119 50 000 pokoi hotelowych oraz zmian\u0119 aran\u017cacji ponad 100 hoteli Sheraton w 71 krajach. Dodatkowo Sheraton planuje rozw\u00f3j pozosta\u0142ych swoich obiekt\u00f3w w Polsce – w\u015br\u00f3d rozpatrywanych lokalizacji znajduj\u0105 si\u0119: Wroc\u0142aw, \u0141\u00f3d\u017a, Katowice, Zakopane i Miko\u0142ajki.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[22,14],"tags":[104,65,474],"slowa":[],"typ":[],"class_list":["post-327","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-akcje-konkursy-patronaty-turystyczne","category-poradniki-dla-turysty","tag-hotel","tag-hotele","tag-inwestycje-hotelarskie"],"yoast_head":"\n
\nRok 2008 by\u0142 dla marki Sheraton wyj\u0105tkowy, w zwi\u0105zku z otwarciem kolejnego obiektu \u2013 Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Jest to pierwszy obiekt marki, zlokalizowany<\/font> w miejscowo\u015bci turystycznej. Sheraton planuje otworzy\u0107 tam w po\u0142owie 2009 r. najwi\u0119ksze na Wybrze\u017cu centrum konferencyjne i ekskluzywne spa. <\/font><\/span><\/p>\n