W Krakowie spotkają się praktycy i eksperci, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 20 stycznia, w hotelu Orient rusza kolejna, trzecia już edycja spotkania TravelCamp.<\/span><\/b><\/p>\n Każda edycja TravelCamp przyciąga około setki uczestników, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, możliwość integracji w różnych miastach w Polsce, bezpośredni kontakt z praktykami, a także dobrą zabawę. Warunkiem udziału jest bezpłatna rejestracja na stronie internetowej http:\/\/travelcamp.pl<\/a><\/b>.<\/span><\/p>\n Podczas tej edycji spotkania tematami przewodnimi będą: Social Media Marketing<\/b> oraz E-mail Marketing<\/b> w turystyce i sektorze horeca. Nie zabraknie start upów, nowych projektów, dyskusji o trendach i prognozach na rok 2011, a także podsumowania ubiegłego roku. Każdy z uczestników może zgłosić własną prezentację i podzielić się swoim doświadczeniem z innymi. <\/span><\/p>\n Sponsorami styczniowej edycji Travelcamp są firmy: Geovita<\/b>, TravelTECH<\/b> i Freshmail<\/b>. Sponsorem strategicznym po raz drugi została firma Travelport<\/b>. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki<\/b>. <\/span><\/p>\nTravelCamp<\/span><\/b> służy przede wszystkim integracji środowiska turystycznego z branżą internetową. Spotkać tu można z jednej strony touroperatorów, hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, z drugiej zaś – blogerów, ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym, programistów i <\/span>internetowych geeków. Wszystkich łączy wspólny mianownik: e-turystyka. <\/span><\/p>\n