<\/p>\n
Było głośno, kolorowo i radośnie. ARW Image Public Relations po raz piąty zorganizowała akcję charytatywną „Deweloperzy dzieciom”. W poniedziałek, 6 grudnia, przez centrum Poznania przejechała karawana, składająca się z czerwonych fiatów 126 p., eskortująca nikogo innego, jak św. Mikołaja. Setki uśmiechniętych małych twarzy – to efekty tegorocznej edycji „Deweloperów dzieciom”.<\/span><\/b><\/p>\n Poznańska akcja „Deweloperzy Dzieciom” jest pierwszą i jedyną tego typu imprezą w Polsce. Zawsze gromadzi setki najmłodszych poznaniaków. W tym roku przez centrum Poznania przejechała „karawana św. Mikołaja”, która później zatrzymała się na pl. Wolności. <\/span><\/p>\n – Pierwszy raz uczestniczę w tej akcji. To ewenement, by w dzisiejszych czasach stać kogoś było na bezinteresowny gest. A tu proszę poznańscy deweloperzy zrzucają się na prezenty dla dzieci<\/i> <\/span>– mówi Antoni Dąbrowski, który na akcję „Deweloperzy dzieciom” przyszedł z wnukami. <\/p>\n <\/p>\n <\/span><\/p>\n Były konkursy, malowanie twarzy, rysowanie kartek świątecznych. <\/span><\/strong>Sześcioletnia Tosia Pawlukiewicz przygotowała specjalny rysunek dla świętego Mikołaja, za który otrzymała upominek. – Dostałam piękną poduszeczkę od Mikołaja. Będę z nią codziennie spała<\/i> – mówiła dziewczynka tuż po imprezie.<\/span><\/p>\n Po raz kolejny akcję wsparła Komenda Miejska Policji. Mundurowi rozdawali dzieciom odblaski i zachęcali jednocześnie <\/span><\/strong>do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego zimą. Do zadań maluchów należało m.in. umiejscowienie odblasków na rysunku przedstawiającym sanie świętego Mikołaja. Wszystko po to, by Gwiazdor mógł bezpiecznie docierać do dzieci z prezentami. W konkursach policjantów udzielała się zwłaszcza ośmioletnia Agata Ratajczak. Jak sama przyznaje, lubi malować, dlatego uczestniczenie w konkursie to dla niej czysta przyjemność. Jej talent dostrzegł sam gość z Laponii. – Nagrodził mnie zestawem koralików, z których można przygotować biżuterię. Na pewno zrobię jakieś kolczyki dla siebie i dla mamy <\/i>– zapowiadała Agata.<\/span><\/p>\n Do akcji Deweloperzy Dzieciom przystąpiły w tym roku firmy: Agencja Inwestycyjna, Agrobex, Dom-Eko, Family House, Kalbud, Linea, Long Bridge, Nickel Development, Ronson Development, Skaland, Villa, Virke. W organizacji mikołajkowej edycji Deweloperów Dzieciom wzięli także udział Agencja Smart-Look oraz Klub Miłośników Fiata 126p. Członkowie tego ostatniego zapowiedzieli, że chętnie wezmą udział w kolejnych edycjach imprezy. – Uczestniczenia w akcji „Deweloperzy dzieciom” to dla nas zaszczyt. Najcenniejsze były uśmiechy dzieci, gdy przyjechaliśmy z Mikołajem na plac Wolności<\/i> – przyznawał Jarosław Kaczmarek, prezes Klubu Miłośników Fiata 126p.<\/span><\/p>\n Patronat medialny nad akcją objęli: Ratajska Telewizja Kablowa, Radio Emaus, portal poznańskie-nieruchomości.pl<\/span><\/p>\n Źródło: PR By\u0142o g\u0142o\u015bno, kolorowo i rado\u015bnie. ARW Image Public Relations po raz pi\u0105ty zorganizowa\u0142a akcj\u0119 charytatywn\u0105 “Deweloperzy dzieciom”. W poniedzia\u0142ek, 6 grudnia, przez centrum Poznania przejecha\u0142a karawana, sk\u0142adaj\u0105ca si\u0119 z czerwonych fiat\u00f3w 126 p., eskortuj\u0105ca nikogo innego, jak \u015bw. Miko\u0142aja. Setki u\u015bmiechni\u0119tych ma\u0142ych twarzy – to efekty tegorocznej edycji “Deweloper\u00f3w dzieciom”.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[38,3],"tags":[1179,2298,406,4,2299],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n
<\/span><\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"