Sie\u0107 Europejskich Centr\u00f3w Konsumenckich (ECC-Net) pomaga rocznie ponad 60.000 konsument\u00f3w w ca\u0142ej Europie. Najcz\u0119stszym tematem skarg na zagraniczne firmy s\u0105: brak dostawy towaru zakupionego przez Internet lub jego niezgodno\u015b\u0107 z umow\u0105, \u0142amanie praw pasa\u017cer\u00f3w linii lotniczych, nieuczciwe praktyki serwis\u00f3w sprzedaj\u0105cych bilety (na mecze, wydarzenia kulturalne), zagubienie baga\u017cu przez przewo\u017anika, problemy z zakwaterowaniem, oszustwa firm timesharingowych. Sie\u0107 ECC-Net opublikowa\u0142a w\u0142a\u015bnie raport z 5-lecia swojej dzia\u0142alno\u015bci.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[14,3],"tags":[1440,2077,1261,938,2125,2124,94],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n