<\/p>\n PATRONAT HONOROWY <\/span><\/p>\n <\/font><\/p>\n \u00a0<\/p>\n <\/p>\n PAWE\u0141 ADAMOWICZ<\/p>\n <\/span><\/p>\n \u00a0<\/p>\n <\/font><\/p>\n \u00a0<\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/span>Prezydent Miasta Gda\u0144ska<\/p>\n <\/font><\/span><\/p>\n \u00a0<\/p>\n \u00a0<\/p>\n <\/font>Konkurs na GDA\u0143SKI PRODUKT TURYSTYCZNY <\/font><\/b><\/p>\n Gda\u0144ska Organizacja Turystyczna zaprasza do udzia\u0142u w konkursie maj\u0105cym na celu wy\u0142onienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turyst\u00f3w produkt\u00f3w turystycznych Gda\u0144ska oraz ich popularyzacj\u0119. Konkurs jest skierowany do Organizator\u00f3w Turystyki dzia\u0142aj\u0105cych na terenie Tr\u00f3jmiasta, kt\u00f3rzy wpisani s\u0105 do Rejestru Organizator\u00f3w Turystyki i Po\u015brednik\u00f3w Turystycznych Marsza\u0142ka Wojew\u00f3dztwa Pomorskiego. D\u0105\u017cenie do podnoszenia konkurencyjno\u015bci tr\u00f3jmiejskich produkt\u00f3w turystycznych, a co za tym idzie \u2013 wyd\u0142u\u017cenia sezonu turystycznego – stanowi jedn\u0105 z kluczowych przes\u0142anek w procesie kszta\u0142towania oferty turystycznej Gda\u0144ska i Regionu. Odpowiadanie na potrzeby turyst\u00f3w, wyprzedzanie ich oczekiwao to elementy, kt\u00f3re b\u0119d\u0105 decydowa\u0142y o tym, czy produkt \u2013 konkuruj\u0105c z inn\u0105 ofert\u0105 na rynku \u2013 b\u0119dzie znajdowa\u0142 nabywc\u00f3w i zyskiwa\u0142 ich uznanie. <\/font><\/font>Zapraszamy Organizator\u00f3w Turystyki z ca\u0142ego Tr\u00f3jmiasta do zg\u0142aszania projekt\u00f3w. G\u0142\u00f3wna nagroda: 20 000! <\/font>Regulamin i dokumenty <\/span>na www.got.gdansk.pl<\/a> oraz www.gdansk.pl<\/a>. <\/font><\/font>Zg\u0142oszenia do 15 stycznia 2009 roku. <\/font><\/p>\n