\u00a0<\/p>\n
\u201ePasjonauci polecaj\u0105. \u015al\u0105skie. Pozytywna energia\u201d<\/b><\/font><\/font><\/p>\n 26 kwietnia 2010 r. rozpocz\u0119\u0142a si\u0119 kampania promuj\u0105ca pozytywny wizerunek wojew\u00f3dztwa \u015bl\u0105skiego. Na billboardach i w telewizyjnych spotach wyst\u0105pi\u0105 \u201ePasjonauci\u201d, nieprzeci\u0119tni symboliczni reprezentanci regionu. To dzi\u0119ki ich pasjom w wojew\u00f3dztwie powstaj\u0105 wci\u0105\u017c nowe miejsca godne wizyty i bli\u017cszego poznania. <\/b><\/font><\/font><\/p>\n Wojew\u00f3dztwo \u015bl\u0105skie jest liderem komunikacji marketingowej w\u015br\u00f3d polskich miast i region\u00f3w. Od 2007 r. konsekwentnie wdra\u017ca strategie promocji w zakresie atrakcyjno\u015bci turystycznej oraz inwestycyjnej. W obu dokumentach marka \u201e\u015al\u0105skie\u201d oparta jest na tzw. kluczowym przes\u0142aniu \u015al\u0105skie. Pozytywna Energia.<\/b> Energia mo\u017ce tu by\u0107 rozumiana dos\u0142ownie, jako \u017ar\u00f3d\u0142o \u015bwiat\u0142a, ciep\u0142a i bezpiecze\u0144stwa, ale tak\u017ce metaforycznie: jako warto\u015b\u0107 cechuj\u0105ca mieszka\u0144c\u00f3w regionu, wyp\u0142ywaj\u0105ca z jego tradycji, r\u00f3\u017cnorodno\u015bci, kreatywno\u015bci, dynamiki, efektywno\u015bci i optymizmu.<\/font><\/font><\/p>\n \u201ePasjonauci polecaj\u0105\u201d to ju\u017c kolejna z kampanii promuj\u0105cych \u015al\u0105skie jako region pe\u0142en energetyzuj\u0105cych atrakcji turystycznych. Jej bohaterami s\u0105 \u201ePasjonauci”, kt\u00f3rzy dzi\u0119ki swoim pasjom wznosz\u0105 si\u0119 ponad przeci\u0119tno\u015b\u0107, a dziel\u0105c si\u0119 nimi z innymi, emanuj\u0105 pozytywn\u0105 energi\u0105. Ich losy i historie buduj\u0105 wizerunek regionu aktywnych i ciekawych ludzi, otwartego dla ka\u017cdego, kto szuka niezwyk\u0142ych miejsc i niesamowitych prze\u017cy\u0107. To najlepsza zach\u0119ta do sp\u0119dzenia wolnego czasu w \u015al\u0105skiem i wyj\u0105tkowy atut w budowie pozytywnego wizerunku wojew\u00f3dztwa.<\/font><\/font><\/p>\n Prawdziwi pasjonauci \u2013 realni mieszka\u0144cy regionu s\u0105 bohaterami dzia\u0142a\u0144 towarzysz\u0105cych kampanii, stali si\u0119 tak\u017ce inspiracj\u0105 dla postaci z plakat\u00f3w i filmu reklamowego, kt\u00f3re portretuj\u0105 najbardziej charakterystyczne pasje i biografie prosto z \u017cycia wzi\u0119te. Wsp\u00f3lnym g\u0142osem Pasjonauci zapraszaj\u0105:<\/font><\/font><\/font><\/p>\n do zakosztowania go\u015bcinno\u015bci mieszka\u0144c\u00f3w Beskidu \u015al\u0105skiego i \u017bywieckiego,<\/font><\/font><\/font><\/p>\n<\/li>\n do aktywnego wypoczynku na Jurze,<\/font><\/font><\/font><\/p>\n<\/li>\n do odwiedzenia obiekt\u00f3w ze Szlaku Zabytk\u00f3w Techniki,<\/font><\/font><\/font><\/p>\n<\/li>\n na spotkanie z wyj\u0105tkow\u0105 kuchni\u0105 regionaln\u0105,<\/font><\/font><\/font><\/font><\/p>\n<\/li>\n do rozwoju w\u0142asnych pasji w naszym regionie!<\/font><\/font><\/font><\/p>\n<\/li>\n<\/ul>\n Od dzi\u015b \u015bl\u0105skich Pasjonaut\u00f3w wida\u0107 b\u0119dzie w ca\u0142ej Polsce. Na 210 billboardach, banerach internetowych i w prasie, a przede wszystkim w spocie reklamowym pojawi si\u0119 5 wizerunk\u00f3w, tworz\u0105cych sp\u00f3jn\u0105 seri\u0119. Na ka\u017cdym z nich przedstawiony jest unosz\u0105cy si\u0119 nad ziemi\u0105 Pasjonauta, najcz\u0119\u015bciej gospodarz, tw\u00f3rca lub cz\u0119sty go\u015b\u0107 przyci\u0105gaj\u0105cego turyst\u00f3w miejsca, kt\u00f3re stanowi drugi plan. <\/font><\/font><\/p>\n We wszystkich najwi\u0119kszych stacjach (TVN, TVN 7, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo TVP1,2, TVP3, AtMedia, Polsat ) pojawi si\u0119 telewizyjny spot z Pasjonautami. W kolejnych jego scenach bohaterowie wznosz\u0105c si\u0119 ponad ziemi\u0105 opowiadaj\u0105 o swoich pasjach i pokazuj\u0105 ich najwi\u0119ksze smaczki. Spot wyre\u017cyserowa\u0142 Bartosz Prokopowicz, dom produkcyjny: HNS, dom postprodukcyjny: ALien FX. <\/font><\/font><\/p>\n Pasjonaut\u00f3w b\u0119dzie te\u017c mo\u017cna us\u0142ysze\u0107 <\/font><\/font><\/font><\/font>(Program Trzeci Polskiego Radia, Radio Zet, Radio RMF Fm, Radio Z\u0142ote Przeboje)<\/font><\/font>. Puszczane w radiu reklamy wyja\u015bni\u0105, \u017ce dzi\u0119ki w\u0142a\u015bnie dzi\u0119ki tym fantastycznym ludziom \u015al\u0105skie jest pe\u0142ne niesamowitych muze\u00f3w, wspania\u0142ych szlak\u00f3w i niezapomnianych prze\u017cy\u0107. Czyli pozytywnej energii, kt\u00f3ra <\/font><\/font><\/font><\/font>ma moc unoszenia wysoko ponad ziemi\u0105. <\/font><\/font><\/font><\/font><\/font><\/p>\n W nowatorski spos\u00f3b w kampanii wykorzystany zostanie internet. Po raz pierwszy w komunikacji marketingowej wojew\u00f3dztwa \u015bl\u0105skiego uruchomiona b\u0119dzie specjalna strona na Facebooku (fanpage<\/i>) \u2013 swoiste centrum dowodzenia ca\u0142\u0105 akcj\u0105, pe\u0142ne konkurs\u00f3w i quiz\u00f3w dla u\u017cytkownik\u00f3w. Szczeg\u00f3lnie interesuj\u0105ce b\u0119dzie zaanga\u017cowanie w promocj\u0119 wojew\u00f3dztwa autor\u00f3w poczytnych blog\u00f3w. Pi\u0105tka tych niezwyk\u0142ych ambasador\u00f3w \u015al\u0105skiego nie tylko zaprezentuje swoim czytelnikom mniej znane oblicze wojew\u00f3dztwa, ale te\u017c w\u0142asnym przyk\u0142adem udowodni, \u017ce jego mieszka\u0144c\u00f3w nap\u0119dzaj\u0105 prawdziwe pasje. <\/font><\/font><\/p>\n Ponadto w wybranych miastach odb\u0119d\u0105 si\u0119 akcje marketingu bezpo\u015bredniego. Pod sufitami przej\u015b\u0107 podziemnych, na dworcach i popularnych ulicach pojawi\u0105 si\u0119 setki balonik\u00f3w helowych z podczepionymi papierowymi sylwetkami Pasjonaut\u00f3w i informacj\u0105 o promowanych miejscach. Baloniki helowe zastosowane r\u00f3wnie\u017c b\u0119d\u0105 w kreatywnej przesy\u0142ce do dziennikarzy (direct mailing<\/i>) z opisem kampanii.<\/font><\/font><\/p>\n Kampania \u201ePasjonauci\u201d w pe\u0142ni \u015bwiadomie nawi\u0105zuje do ubieg\u0142orocznej, nagradzanej i uznanej za sukces kampanii \u201ePozytywnie Nakr\u0119ceni\u201d. Po\u0142\u0105czenie czytelnej kontynuacji z now\u0105, \u015bwie\u017c\u0105 koncepcj\u0105, oznacza z jednej strony rozwini\u0119cie motyw\u00f3w ju\u017c kojarzonych z mark\u0105 \u201e\u015al\u0105skie\u201d, z drugiej natomiast b\u0119dzie praktycznym potwierdzeniem tezy, \u017ce dla skutecznych dzia\u0142a\u0144 marketingowych sp\u00f3jno\u015b\u0107 i konsekwencja maj\u0105 zasadnicze znaczenie.<\/font><\/font><\/font><\/p>\n Kampania potrwa od 26 kwietnia do 31 maja 2010. <\/font><\/font><\/p>\n Kampani\u0119 w realizuje Grupa Eskadra, wy\u0142oniona w wyniku post\u0119powania przetargowego przeprowadzonego przez Urz\u0105d Marsza\u0142kowski Wojew\u00f3dztwa \u015al\u0105skiego. <\/font><\/font> 1.<\/b><\/font><\/font><\/p>\n svetomir.blox.pl <\/b>\u2013 <\/b>spojrzenie na \u015bl\u0105sk\u0105 kultur\u0119, w czasie kampanii spodziewa\u0107 si\u0119 mo\u017cna nowych fotogalerii z regionu, notek na temat \u015bl\u0105skich festiwali muzycznych i licznych ciekawostek na temat Rybnika.<\/font><\/font><\/p>\n Artur Rumpel (Svetomir), ur. 1975, farmaceuta i antropolog kulturowy, kierownik Apteki<\/font> <\/i><\/font>w Wodzis\u0142awiu \u015al\u0105skim i niezale\u017cny publicysta. Autor ksi\u0105\u017cki \u201eReligie w Polsce\u201d, wsp\u00f3\u0142pracownik konserwatywnej prasy, tw\u00f3rca kilku blog\u00f3w. <\/font><\/font><\/font><\/p>\n 2. <\/b><\/font><\/font><\/font><\/p>\n babeczkaa.blox.pl <\/b><\/font>\u2013 jeden z najstarszych polskich blog\u00f3w wn\u0119trzarskich, od pi\u0119ciu ju\u017c lat zach\u0119ca swych czytelnik\u00f3w \u201eOtocz si\u0119 pi\u0119knymi rzeczami, zamieszkaj w pi\u0119knych wn\u0119trzach\u201d. Na co dzie\u0144 notki o wzornictwie i aran\u017cacji wn\u0119trz, w czasie trwania kampanii \u2013 wpisy, zdj\u0119cia i filmy na temat \u015bl\u0105skiej architektury, konkursy dla czytelnik\u00f3w i inne atrakcje!<\/font><\/font><\/font><\/p>\n Babeczka<\/b><\/font> \u2013 mi\u0142o\u015bniczka minimalizmu w wydaniu light, czyli takiego zaaran\u017cowania przestrzeni mieszkalnej, by da\u0142o si\u0119 w niej \u017cy\u0107. Lubi wzornictwo skandynawskie za jego proste formy i rozbielone barwy. Podziwia odwa\u017cne projekty, kt\u00f3rych cech\u0105 charakterystyczn\u0105 s\u0105 szlachetne materia\u0142y i designerski akcent. <\/font><\/font><\/font><\/p>\n 3. <\/b><\/font><\/font><\/p>\n knedlik.pl<\/b><\/font><\/font> \u2013 od czterech lat najlepsze przepisy w polskiej sieci, prezentowane z my\u015bl\u0105, \u017ce <\/font><\/font>W jedzeniu najwa\u017cniejsze jest spotkanie, a gotowanie to najdoskonalsza form\u0105 relacji z innymi. Na blogu ju\u017c wkr\u00f3tce cykl o regionalnej kuchni \u015bl\u0105skiej i teksty o r\u00f3\u017cnych regionalnych smaczkach!<\/font><\/font><\/em><\/p>\n Autorka bloga mieszka w Sosnowcu, sama o sobie m\u00f3wi: filolog, magister sztuki i grafik w jednym. Kolekcjonerka literatury kulinarnej, amatorka porannej kawy z du\u017c\u0105 ilo\u015bci\u0105 mleka i mi\u0142o\u015bniczka rowerowych wycieczek.<\/font><\/font><\/p>\n 4. adas.jogger.pl \u2013 <\/b><\/font>prawdziwie kreatywny miks: relacje z wyjazd\u00f3w, porady dla autostopowicz\u00f3w, zdj\u0119cia i ciekawostki z regionu. Taki jest blog, kt\u00f3ry wkr\u00f3tce obrodzi w notki po\u015bwi\u0119cone Tarnowskim G\u00f3rom, Szombierkom, Gliwicom, a tak\u017ce w\u0119dr\u00f3wkom w okolicach tych miast.<\/font><\/font><\/font><\/p>\n Ada\u015b<\/b> \u2013 bloger z Tarnowskich G\u00f3r, zawsze podr\u00f3\u017cuj\u0105cy tu i \u00f3wdzie. Na blogu, opr\u00f3cz relacji ze swoich wypraw, zajmuje si\u0119 informowaniem o nowo\u015bciach\/zmianach w przegl\u0105darce internetowej Opera. <\/font><\/font><\/p>\n 5. <\/b><\/font><\/font><\/p>\n kokarrda.blogspot.com<\/b> \u2013 jeden z najpopularniejszych blog\u00f3w tzw. szafiarek, prezentacja modnych trend\u00f3w i gustowne zestawienia markowych ciuch\u00f3w z ubraniami kupowanymi w \u201esecond handach\u201d. Nied\u0142ugo cykl wpis\u00f3w o \u015bl\u0105skich inspiracjach, modzie regionalne dodatki oraz relacja z wyprawy do kultowego ju\u017c Koniakowa!<\/font><\/font><\/p>\n Kokarda<\/b> \u2013 pochodzi z Gliwic, studiuje psychologi\u0119, uwielbia taniec wsp\u00f3\u0142czesny, chodzenie po g\u00f3rach, mod\u0119 i du\u017ce ilo\u015bci czekolady. <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" 26 kwietnia 2010 r. rozpocz\u0119\u0142a si\u0119 kampania promuj\u0105ca pozytywny wizerunek wojew\u00f3dztwa \u015bl\u0105skiego. Na billboardach i w telewizyjnych spotach wyst\u0105pi\u0105 “Pasjonauci”, nieprzeci\u0119tni symboliczni reprezentanci regionu. To dzi\u0119ki ich pasjom w wojew\u00f3dztwie powstaj\u0105 wci\u0105\u017c nowe miejsca godne wizyty i bli\u017cszego poznania.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[38,3],"tags":[125,16,825,27,356],"slowa":[],"typ":[],"class_list":["post-1888","post","type-post","status-publish","format-standard","hentry","category-raporty-statystyki","category-wydarzenia-aktualnosci-turystyczne","tag-atrakcje-turystyczne","tag-noclegi","tag-slaskie","tag-turystyka","tag-wojewodztwo-slaskie"],"yoast_head":"\n\n
Blogi i blogerzy <\/b><\/font><\/font><\/p>\n
<\/font><\/font>
\u0179r\u00f3d\u0142o: PR<\/b><\/font><\/font><\/p>\n