XVI Mi\u0119dzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw Tour & Travel <\/p>\n 25 wrze\u015bnia 2008 – dzie\u0144 wy\u0142\u0105cznie dla bran\u017cy Patronat Honorowy: TT Warsaw – biznes bez granic<\/span><\/p>\n Targi TT Warsaw to wiod\u0105ca w Polsce impreza targowa i jedna z najwa\u017cniejszych w Europie \u015arodkowo-Wschodniej, skierowana do bran\u017cy turystycznej. Powstaje przy wsp\u00f3\u0142pracy najwa\u017cniejszych polskich instytucji i organizacji bran\u017cowych, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny targ\u00f3w i wydarze\u0144 im towarzysz\u0105cych. Du\u017cym atutem TT Warsaw jest ich mi\u0119dzynarodowo\u015b\u0107 \u2013 targi znalaz\u0142y si\u0119 na pierwszym miejscu w\u015br\u00f3d turystycznych imprez w Polsce pod wzgl\u0119dem ilo\u015bci wystawc\u00f3w z zagranicy (raport Targi w Polsce 2007 \u2013 Polska Izba Przemys\u0142u Targowego). W ubieg\u0142ym roku swoj\u0105 ofert\u0119 przedstawi\u0142o blisko 500 wystawc\u00f3w z 59 kraj\u00f3w \u015bwiata – wi\u0119cej. Ka\u017cdej edycji targ\u00f3w towarzysz\u0105 spotkania bran\u017cowe: konferencje, warsztaty, seminaria, prezentacje kraj\u00f3w oraz inne wydarzenia. <\/span><\/p>\n Celem TT Warsaw jest zaprezentowanie oferty turystycznej kraj\u00f3w i region\u00f3w z ca\u0142ego \u015bwiata, a tak\u017ce szeroka promocja potencja\u0142u turystycznego Polski na arenie mi\u0119dzynarodowej. R\u00f3wnie\u017c w tym roku zwiedzaj\u0105cy b\u0119d\u0105 mogli zapozna\u0107 si\u0119 z propozycjami polskich miast i region\u00f3w, pozna\u0107 ich tradycje i kultur\u0119 na Polskim Stoisku Narodowym. <\/span><\/p>\n W\u015br\u00f3d wystawc\u00f3w targ\u00f3w znajd\u0105 si\u0119: Sprawd\u017a ofert\u0119 wystawc\u00f3w. Ka\u017cda z edycji Targ\u00f3w TT Warsaw ma Kraj Partnerski, kt\u00f3ry przygotowuje dla go\u015bci szczeg\u00f3lne spotkania bran\u017cowe i atrakcje. Krajem Partnerskim TT Warsaw 2008 zosta\u0142a Indonezja.<\/span><\/p>\n TT Warsaw to impreza skierowana do odbiorc\u00f3w bran\u017cowych, w tym organizator\u00f3w wyjazd\u00f3w biznesowych, motywacyjnych, konferencji i innych spotka\u0144 (MICE), a tak\u017ce do klient\u00f3w indywidualnych. <\/span><\/p>\n Jako targi bran\u017cowe TT Warsaw stwarzaj\u0105 doskona\u0142e warunki do spotka\u0144 handlowych i nawi\u0105zywania kontakt\u00f3w biznesowych. Tu prowadzi si\u0119 owocne dyskusje, w trakcie kt\u00f3rych dochodzi do wymiany do\u015bwiadcze\u0144, wiedzy a przede wszystkim – do konfrontacji ofert, kt\u00f3rych celem jest zawarcie nowych kontrakt\u00f3w i um\u00f3w dotycz\u0105cych wsp\u00f3\u0142pracy z firmami z ca\u0142ego \u015bwiata. Dlatego pierwszy dzie\u0144 zosta\u0142 przeznaczony wy\u0142\u0105cznie dla bran\u017cy i na spotkania biznesowe.<\/span><\/p>\n Natomiast klienci indywidualni, dla kt\u00f3rych zosta\u0142 otwarty drugi i trzeci dzie\u0144 targ\u00f3w, b\u0119d\u0105 mogli znale\u017a\u0107 wiele inspiracji na udany urlop, a tak\u017ce pozna\u0107 tradycj\u0119 i kultur\u0119 blisko 60 kraj\u00f3w. W\u015br\u00f3d propozycji wystawc\u00f3w znajd\u0105 si\u0119: Serdecznie zapraszamy do wsp\u00f3\u0142tworzenia tego fascynuj\u0105cego, wielokulturowego wydarzenia, podczas kt\u00f3rego na 3 dni zanikaj\u0105 granice j\u0119zykowe, kulturowe i terytorialne.<\/span><\/p>\n Targi powstaj\u0105 przy wsp\u00f3\u0142pracy merytorycznej najwa\u017cniejszych polskich instytucji z bran\u017cy:<\/span><\/p>\n Polska Organizacja Turystyczna<\/span><\/p>\n Polska Izba Turystyki<\/span><\/p>\n Polska Agencja Rozwoju Turystyki <\/span><\/p>\n Urz\u0105d Marsza\u0142kowski Wojew\u00f3dztwa Mazowieckiego<\/span><\/p>\n
\n26-27 wrze\u015bnia 2008 – dni dla wszystkich zwiedzajacych<\/span><\/p>\n
\nMiros\u0142aw Drzewiecki – Minister Sportu i Turystyki
\nHanna Gronkiewicz-Waltz – Prezydent Miasta Sto\u0142ecznego Warszawy<\/span><\/p>\n
\nnarodowe organizacje turystyczne,
\ntouroperatorzy i agencje turystyczne,
\nagencje turystyczne,
\no\u015brodki wypoczynkowe oraz wellness & spa
\nhotele, pensjonaty, uzdrowiska i sanatoria,
\nprzewo\u017anicy,
\nportale turystyczne i elektroniczne systemy rezerwacji,
\nizby i stowarzyszenia bran\u017cy turystycznej,
\nfirmy ubezpieczeniowe
\nwydawnictwa turystyczne.<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/p>\n
\nprezentacje kraj\u00f3w i region\u00f3w,
\npokazy ta\u0144c\u00f3w regionalnych,
\ndegustacje tradycyjnych potraw narodowych.<\/span><\/p>\n