Zapraszamy na czwart\u0105\u00a0 konferencj\u0119,\u00a0 organizowan\u0105 w ramach projektu \u201ePromocja adaptacji i modernizacji w ma\u0142opolskiej bran\u017cy turystycznej\u201d. Tym razem tematem przewodnim b\u0119dzie wykorzystanie Internetu w promocji i sprzeda\u017cy us\u0142ug turystycznych, a wydarzeniem specjalnym b\u0119d\u0105\u00a0 warsztaty z zakresu przygotowywania kampanii link\u00f3w sponsorowanych Google Adwords, oraz warsztaty po\u015bwi\u0119cone usability stron internetowych. Udzia\u0142 w konferencji oraz szkoleniu jest bezp\u0142atny.<\/p>\n W trakcie konferencji opowiemy m.in. o tym\u00a0 jak zaistnie\u0107 w sieci i jakich narz\u0119dzi w tym celu u\u017cywa\u0107, w jaki spos\u00f3b\u00a0 powinny wygl\u0105da\u0107 przyjazne u\u017cytkownikowi witryny internetowe i jak prowadzi\u0107 dzia\u0142ania E-PR, b\u0119dziemy r\u00f3wnie\u017c kontynuowa\u0107\u00a0 gor\u0105cy temat marketingu w wyszukiwarkach.<\/p>\n Zaproszenie kierowane jest do w\u0142a\u015bcicieli, kadry zarz\u0105dzaj\u0105cej oraz pracownik\u00f3w ma\u0142opolskiej bran\u017cy turystycznej. Jak zwykle,\u00a0 ze wzgl\u0119du na ograniczon\u0105 liczb\u0119 miejsc i spore zainteresowanie prosimy o mo\u017cliwie szybkie potwierdzenie obecno\u015bci (mailowo na adres tzdun@turystykamalopolska.pl<\/a> lub telefonicznie 0-12 634-24-33). Prosimy r\u00f3wnie\u017c o wskazanie, kto b\u0119dzie reprezentowa\u0142 Pa\u0144stwa firm\u0119. Osoby, kt\u00f3re zost\u0105 zakwalifikowane do wzi\u0119cia udzia\u0142u w konferencji otrzymaj\u0105 potwierdzenia mailowe.<\/p>\n Konferencja odb\u0119dzie si\u0119 17 lutego, w godzinach 10 – 15, w hotelu Floryan przy ulicy Floria\u0144skiej 38<\/strong><\/p>\n “Podnoszenie kwalifikacji w zakresie wykorzystania Internetu w promocji i sprzeda\u017cy us\u0142ug turystycznych”<\/strong><\/span><\/p>\n PROGRAM<\/strong><\/span> 10:00 \u2013 10:20 \u00a0\u00a0\u00a0 Przywitanie go\u015bci, \u201ePromocja adaptacji i modernizacji w ma\u0142opolskiej bran\u017cy turystycznej\u00a0 \u2013\u00a0 Turystyka\u00a0 Ma\u0142opolska w Internecie\u201d, Gra\u017cyna Dutkiewicz, Tomasz Zdun (Promot1) 10:20 \u2013 11:00\u00a0\u00a0\u00a0 \u201eJak skutecznie sprzedawa\u0107 ofert\u0119 turystyczn\u0105 przez Internet?\u201d<\/strong> \u2013 wprowadzenie <\/span><\/p>\n Przerwa Kawowa 12:15\u00a0 \u2013 12:45 \u2013 Lunch<\/p>\n 12:45 \u2013 13:15\u00a0\u00a0\u00a0 \u201eE-PR oraz marketing szeptany \u2013 wykorzystanie w bran\u017cy turystycznej.\u201d<\/strong> Przerwa Kawowa<\/span>
<\/strong><\/span><\/p>\n
<\/span><\/p>\n
Czego poszukuje konsument w Internecie? Jak wykorzysta\u0107 zalety sieci i jakie narz\u0119dzia wykorzystywa\u0107?
Prowadz\u0105cy:<\/strong> Marcin Mroczko, Onet.pl<\/span><\/p>\n
<\/span>11: 10 \u2013 12:10\u00a0\u00a0\u00a0 \u201eTurysta i podr\u00f3\u017cny nie b\u0142\u0105dz\u0105 w Internecie\u201d \u2013\u00a0 warsztaty usability <\/strong>
Przyk\u0142ady dobrych i z\u0142ych rozwi\u0105za\u0144 serwis\u00f3w turystycznych,\u00a0 usability formularzy i wyszukiwarek. Badania u\u017cyteczno\u015bci – kiedy i jak je przeprowadza\u0107? Jak podnosi\u0107 user experience? Jak\u00a0 tworzy\u0107 bardziej perswazyjne serwisy?
Prowadz\u0105cy:<\/strong>\u00a0 Hubert Turaj, Edisonda<\/p>\n
Jak w promocji w bran\u017cy turystycznej wykorzysta\u0107 nowe mo\u017cliwo\u015bci komunikacji oferowane przez Internet oraz naturaln\u0105 sk\u0142onno\u015b\u0107 ludzi do dzielenia si\u0119 rekomendacjami?
Prowadz\u0105cy:<\/strong>\u00a0 Szymon Szymczyk, Empathy Interactive
<\/span><\/p>\n
13:30 \u2013 14:30 \u201eTworzenie i optymalizacja konta Google Adwords\u201d<\/strong> \u2013 warsztaty
Zak\u0142adanie konta i budowa skutecznej kampanii reklamowej\u00a0 w Google Adwords.\u00a0
Prowadz\u0105cy:<\/strong>\u00a0 Marek B\u0142yszczek, Insignia<\/p>\n