<\/span><\/b><\/p>\n <\/a> e-TRAVEL FORUM 2010 <\/span><\/b><\/p>\n Międzynarodowa Konferencja 19-22 stycznia 2010, Warszawa <\/p>\n <\/strong><\/p>\n Zarządzających hotelami szczególnie mogą zainteresować tematy dotyczące prognoz rozwoju branży w 2010 roku, porównywarek cen (Meta Search), narzędzi sprzedaży w branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Events), promocji obiektów i regionów atrakcyjnych turystycznie oraz działań PR i alternatywnych form dystrybucji. Wśród panelistów nie zabraknie pracowników z takich firm, jak Google Polska, Net Media S.A., HRS i wielu innych. Swój udział w konferencji zapowiedzieli również Booking.com i Expedia.com. <\/font><\/span><\/p>\n Tematyka rozwiązań e-commerce stosowanych w biurach podróży i hotelach na pewno zaciekawi uczestników zajmujących się dystrybucją swojej oferty za pośrednictwem internetu oraz osoby zastanawiające się nad korzystaniem z różnych kanałów dystrybucji. Szczególnie interesujący będzie raport przedstawiony przez firmę Gemius, który będzie dotyczyć relacji jaka zachodzi pomiędzy wyszukiwaniem w internecie ofert i opinii na temat noclegów, a samym procesem rezerwacji, który często odbywa się już off-line. <\/strong>Ponadto menedżerowie biur podróży będą mieli możliwość poznać opinie ekspertów oraz włączyć się do dyskusji na temat konfrontacji on-lineowych modeli dystrybucji z tradycyjną formą sprzedaży. <\/font><\/span><\/p>\n Turystyka i e-commerce w tej branży dotyczy również usług transportowych. Wśród panelistów znajdą się przedstawiciele takich firm, jak PLL LOT, Norwegian, Finnlines. <\/font><\/span><\/p>\n Z pewnością wszystkich uczestników konferencji, niezależnie od tego, czy reprezentują hotel, biuro podróży, czy tour operatora, zainteresują tematy dotyczące prezentacji oferty firmy na stronach internetowych. W czasie konferencji odbędą się panele poświęcone wpływowi zawartości strony na jej transakcyjność oraz przedstawione zostaną narzędzia służące takiej analizie. <\/font><\/span><\/p>\n W dniach 21 i 22 stycznia odbędą się szkolenia oraz warsztaty z zakresu zarządzania reklamą w internecie i tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords. Szkolenia te organizowane są przez ekspertów z agencji interaktywnej Net Solutions posiadających certyfikaty Google AdWords Seminar Leader. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć poprawne konto AdWords, co należy zrobić, aby skutecznie zmodyfikować i zoptymalizować już istniejące kampanie, poruszone zostanie również wiele innych ciekawych tematów. Jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie. Szczegóły dostępne na <\/font><\/span>www.LinkiSponsorowane.edu.pl<\/font><\/span><\/a>. Dla uczestników e-Travel Forum 2010 przewidziany jest rabat w wysokości 10%. <\/font><\/span><\/p>\n Sumując, udział w e-Travel Forum 2010 doskonała okazja dla poznania najnowszych trendów w <\/span><\/font>zakresie e-commerce. W trakcie konferencji mówcy z Polski i zagranicy przedstawią świeże spojrzenie na obecne wyzwania rynkowe oraz przedstawią najlepsze strategie<\/span>, najnowsze narzędzia oraz innowacyjne rozwiązania w <\/span>internetowej sprzedaży produktów turystyczno-hotelarskich. Pełne informacje o programie i mówcach zaproszonych do udziału w e-Travel Forum 2010 oraz relacja z edycji 2009 znajdują się na stronie <\/span><\/font>www.e-travelforum.pl<\/font><\/span><\/a> <\/span><\/p>\n Biuro Organizacyjne konferencji e-Travel Forum: <\/font><\/strong><\/span><\/p>\n Meetings Management, ul. Omulewska 24 lok 7, <\/span>04-128 Warszawa <\/font><\/span><\/p>\n tel. 22 810 86 89, 22 813 70 75; <\/span>fax 22 810 89 08 <\/font><\/span><\/p>\n e-mail: <\/font><\/span>biuro@e-travelforum.pl<\/font><\/span><\/a>; <\/span><\/font><\/span>mrutkowska@meetingspoland.pl<\/font><\/span><\/a> <\/font><\/span><\/p>\n www.e-travelforum.pl<\/font><\/span><\/a>; <\/font><\/span>www.meetingspoland.pl<\/font><\/span><\/a> <\/font><\/span> <\/p>\n <\/font><\/span><\/p>\n <\/span><\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" W \u015blad za sukcesami poprzednich edycji, rusza kolejna Mi\u0119dzynarodowa Konferencja
\n
<\/strong><\/p>\n
W ślad za sukcesami poprzednich edycji, rusza kolejna Międzynarodowa <\/font>Konferencja e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 19-22 stycznia 2010 roku. Tematem przewodnim trzeciej edycji jest <\/span><\/span>„Efektywna sprzedaż produktów turystycznych i hotelarskich przez internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”<\/span>. Konferencja adresowana jest do menedżerów hoteli, biur podróży, portali internetowych, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentantów uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i <\/span>consultingowych. Wysoka poziom merytoryczny zapewniają stali partnerzy konferencji – Amadeus Polska i Travelport GDS.<\/span><\/font><\/p>\n
\ne-TRAVEL FORUM, kt\u00f3ra b\u0119dzie mia\u0142a miejsce w Warszawie w dniach 19-22 stycznia 2010 roku. Tematem przewodnim trzeciej edycji jest “Efektywna sprzeda\u017c produkt\u00f3w turystycznych i hotelarskich przez internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”. Konferencja adresowana jest do mened\u017cer\u00f3w hoteli, biur podr\u00f3\u017cy, portali internetowych, linii lotniczych, przewo\u017anik\u00f3w kolejowych, autobusowych, promowych, a tak\u017ce reprezentant\u00f3w uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych. Wysoka poziom merytoryczny zapewniaj\u0105 stali partnerzy konferencji – Amadeus Polska i Travelport GDS.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[2,3],"tags":[1288,63,285,62,27],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n