<\/em><\/span><\/em><\/em>Mówią ci, że samolot jest opóźniony o 30 min, po pół godziny okazuje się, że o dalsze 30 min, po godzinie czekania – jeszcze pół godziny, wiedząc cały czas, że samolot jeszcze nawet nie wystartował – i ta nieuczciwość jest najbardziej denerwująca. <\/em>– powiedział Barry Smith współzałożyciel Skyscanner.<\/p>\n Drugą najbardziej denerwującą rzeczą, według 20%<\/strong> uczestników ankiety Skyscanner, jest nakaz wyłączania w samolotach urządzeń elektronicznych jak MP3, telefony itd.<\/p>\n To dziwne, że ochrona na lotnisku skonfiskuje nam niewinną butelkę, a wolno nam wejść z tymi potencjalnie śmiercionośnymi urządzeniami elektronicznymi. Jeśli MP3 mogłaby naprawdę spowodować katastrofę samolotu, czy byłoby wolno wnosić ją na pokład<\/em>? – komentuje Sam Baldwin – redaktor prowadzący serwisu Skyscanner News.<\/p>\n „Budzenie przez obsługę samolotu, abyśmy coś kupili” zebrało 17%<\/strong> głosów, a „przeszywające uszy trąbienie, że wylądowaliśmy na czas” – 12%<\/strong>. Po 8%<\/strong> głosów zdobyły: komunikat, że samolot jest opóźniony „w związku z opóźnionym wylotem” (oczywiste!) oraz długie kolejki do kontroli bezpieczeństwa.<\/p>\n Wyniki wcześniejszej ankiety Skyscanner ujawniły, że najbardziej irytującymi współpasażerami są osoby z nieświeżym oddechem i brzydko pachnące<\/a>.<\/p>\n Źródło: Skyscanner<\/p><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Ostatnia ankieta, jak\u0105 przeprowadzi\u0142a wyszukiwarka ofert turystycznych Skyscanner, ujawni\u0142a, \u017ce tym, co najbardziej irytuje pasa\u017cer\u00f3w linii lotniczych, jest “mijanie si\u0119 z prawd\u0105 przy podawaniu przez przewo\u017anik\u00f3w czasu op\u00f3\u017anie\u0144 lot\u00f3w” – odpowiedzia\u0142o tak 27% uczestnik\u00f3w ankiety.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_eb_attr":"","footnotes":""},"categories":[14,3],"tags":[12,418,417,27,533],"slowa":[],"typ":[],"yoast_head":"\n