Wiejjj do Gdyni – promocja Gdyni

Wiejjj do Gdyni! – to hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych – służących odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji i zdrowiu.

Na bilboardach i citylightach w największych ośrodkach w Polsce (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Śląsk, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Lublin, Białystok, Bydgoszcz, Toruń) zawisły plakaty z charakterystycznymi dla naszego Miasta motywami – morzem, plażą, żaglami i wiatrem.

Hasło kampanii i towarzyszące mu informacje o bogactwie oferty letniej Gdyni mają skusić mieszkańców innych regionów Polski, a także turystów zagranicznych do odwiedzenia Gdyni a nawet zaplanowania dłuższego odpoczynku. Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno-rekreacyjne, które odbędą się tego lata w Gdyni – Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships’ Races 2009 Gdynia, Heineken Open’er Festival, Ladies’ Jazz Festival, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Festiwal Kultur Świata Globaltica, Beach Party, Targi Wiatr i Woda, Gdynia Sailing Days oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie.

Pełna oferta kalendarza imprez gdyńskich znajduje się na stronie http://www.gdynia.pl.

Na potrzeby kampanii outdoorowej zakupiono 1900 nośników. Ekspozycja rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca. Partnerem kampanii jest firma Clear Channel. Oprócz outdooru zaplanowano reklamę w prasie ogólnopolskiej i materiały BTL.

Specjalnie na potrzeby kampanii zorganizowano 18 maja 2009 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie konferencję z udziałem organizatorów największych imprez, podczas której zaprezentowano szczegóły letniej oferty Gdyni. Dla mieszkańców Warszawy i turystów przygotowano w tym samym dniu akcję promującą Gdynię.

Ze względu na bliskość Dworca Centralnego na miejsce dodatkowej promocji wybrano centrum handlowe Złote Tarasy. Tam na gdyńskim stoisku odbyła się prezentacja letniej oferty Miasta, a Mistrzynie Polski z drużyny LOTOS PKO BP GDYNIA zaprezentowały się podczas niezwykłego meczu z udziałem publiczności. Tym niestandardowym działaniom komunikacyjnym przygrywał gdyński zespół szantowy. Wystąpiła też grupa tancerzy breakdance – zwiastun Bruk Festival w Gdyni.

Koszt kampanii outdoorowej to 500 000 tys. (dzierżawa nośników, druk plakatów, opracowanie graficzne, reklama w prasie, materiały BTL, działania ambientowe).

Rybne smaki polskiego lata: Jakie ryby warto zjeść nad Bałtykiem?
Latem, kiedy słońce świeci najjaśniej, a fale Bałtyku szepczą zaproszenie do wypoczynku, nie ma nic lepszego...
Międzyzdroje i VESTINA Wellness to idealne miejsca wypoczynku dla każdego
Zanurz się w urokach Międzyzdrojów i doświadcz wyjątkowego komfortu w VESTINA Wellness & Spa Hotel Miasto...
Jak wybrać w Jastarni kwatery prywatne? Zaplanuj nocleg
Jastarnia to nadbałtycka miejscowość, która już od wielu lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem turystów....
Zalety Władysławowa ? dlaczego warto tam się wybrać?
Wielu Polaków wybiera miejscowości nadmorskie, w celu odbycia udanego urlopu. Popularną miejscowością...
Wynajem apartamentu na wakacje? nad morzem
Pomyśl o wakacjach, wyjeździe spędzonym w prywatnym apartamencie z widokiem na morze. To mogą być naprawdę...
4 urokliwe wioski na spokojne wakacje nad morzem
Popularne kurorty nad Bałtykiem przyciągają turystów długimi, malowniczymi plażami, nowoczesnymi hotelami...