TUI najlepszą marką turystyczną w Polsce!

Już po raz trzeci zdobywa tytuł Superbrands

TUI już po raz trzeci otrzymało prestiżowy tytuł Superbrands. Tegoroczna gala finałowa, na której zostaną wręczone statuetki będzie miała miejsce w Hotelu Sheraton w Warszawie w niedzielę, 27 marca.

Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi. W tym roku wśród laureatów znalazła się marka TUI, która to wyróżnienie otrzyma już po raz trzeci.

„Branża turystyczna musi działać w oparciu o zaufanie konsumentów. Ostatnie wydarzenia z jakimi mieliśmy do czynienia w Egipcie czy Tunezji zweryfikowały i tak trudny rynek usług turystycznych pod kątem jakości, wiarygodności i uczciwości. Po raz kolejny udowodniliśmy, że istniejemy w świadomości konsumentów i mamy im wiele do zaoferowania i, co najważniejsze, oni to doceniają.“ – powiedział Piotr Haładus, Dyrektor Marketingu TUI Poland.

Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata. Jego celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które – dzięki wyjątkowym korzyściom fizycznym i emocjonalnym, jakie oferują – zdobyły w sektorze konsumenckim (Superbrand) lub biznesowym (Business Superbrand) trwałą przewagę nad konkurencją.

Proces wyboru marek przebiega podobnie we wszystkich krajach. Najpierw – na podstawie wyników niezależnych badań konsumenckich, baz i statystyk zawierających dane o wielkości sprzedaży, wysokości budżetów reklamowych, etc. – tworzona jest lista marek. Później zestawienie trafia do sędziów wchodzących w skład tzw. Rady Marek: panelu ekspertów złożonego z dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku, ekspertów brandingu. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów w 23 kategoriach konsumenckich i 42 biznesowych w oparciu m.in. o kryteria rozpoznawalności i wyrazistości wizerunku marki, wyjątkowości korzyści, które oferuje, jej stałego rozwoju czy aktywnego budowania relacji z klientami. Marki, które uzyskają w tej ocenie określona liczbę punktów, otrzymują odpowiednio tytuły Superbrand lub Business Superbrand.

 

Źródło: PR

Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...
Wycieczka na Islandię - Co warto zobaczyć?
Islandia, kraj ognia i lodu, jest miejscem, które zachwyca swoją niezwykłą przyrodą i krajobrazami, jakich...