TUI Family ekspertem od rodzinnych wakacji Rusza kampania rebrandingowa

Od 9 grudnia TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową,  której celem jest pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji. TUI Family zastąpi w tej roli Scan Holiday. Kampanii towarzyszy atrakcyjna promocja na rodzinne oferty wyjazdowe, w ramach której dziecko jedzie na wakacje za 0 zł., a dorośli płacą 20% mniej. Promocja potrwa do 31 grudnia.  

Nowy spot rebrandingowy zwraca uwagę na fakt, że TUI Family bazując na długoletnim doświadczeniu i sukcesie marki Scan Holiday, przejmuje od niej rolę eksperta w organizowaniu rodzinnych wakacji. Scan Holiday jako pierwszy touroperator na polskim rynku turystycznym zaproponował formę wypoczynku dla rodzin z autorskim programem animacji dla dzieci. Długoletnie doświadczenie i kompetencje w tym względzie znajdują odzwierciedlenie w ofercie TUI, zawartej w katalogu TUI Family.

Wraz z emisją kampanii rebrandingowej trwać będzie promocja, zachęcająca klientów do skorzystania z nowej oferty wyjazdów rodzinnych. W jej ramach dziecko może wyjechać na wakacje za 0 zł, a na dorosłych czeka zniżka w wysokości 20%, jeżeli wykupią wakacje do końca 2010 roku.

TUI Family to nowa linia produktowa skierowana do rodzin z dziećmi. W całorocznym katalogu TUI Family znalazły się kluby Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. W TUI Family skatalogowane zostały także hotele Magic Life przeznaczone dla rodzin aktywnych, lubiących czynnie uprawiać sport. Również w ośrodkach Magic Life, prócz pozostałej obsady, zajęcia będzie prowadził polskojęzyczny animator. W katalogu dostępnych jest łącznie 42 obiekty (34 hoteli z klubami Scan Holiday i 8 hoteli z klubami Magic Life).

Za przygotowanie kreacji kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Spot rebrandingowy będzie emitowany w drugim i trzecim tygodniu grudnia  na antenie TVP i stacji tematycznych TVN oraz na kanałach telewizyjnych z pakietu AT Media i Discovery, w tym  AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą intensywne działania w Internecie.

 
TUI Poland Sp. z o.o.
ul. Wołoska 9a
budynek Platinium III
02-538 Warszawa
   
Tel. +48 22 87436-94
Fax +48 22 87436-93
e-Mail: info@tui-poland.pl
www.tui-poland.pl

Źródło: PR

Niezbędne wyposażenie kempingowe podczas podróży kamperem
Podróżowanie kamperem zyskuje na popularności, oferując swobodę i niezależność, które trudno osiągnąć...
Miejsca i hotele na wyjazdy integracyjne
Wybór odpowiedniego miejsca na wyjazd integracyjny jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć...
Komfortowy nocleg nad morzem z wyżywieniem: Odkryj uroki Trzęsacza
Wakacje nad morzem to marzenie wielu osób, które pragną oderwać się od codzienności i cieszyć się błogim...
5 Europejskich Destynacji na tani kilkudniowy wyjazd
Podróże po Europie nie muszą być drogie, nawet jeśli planujesz kilkudniową wycieczkę bez długiego urlopu....
Wymarzone wakacje nad morzem
Wyjazd nad morze to ważne wydarzenie dla wszystkich. Zarówno dla rodzin z dziećmi jak też i osób samotnych....
Jak zabezpieczyć swoje rzeczy podczas częstych podróży oraz jakie ubezpieczenie bagażu wybrać?
Telefon, laptop i tablet – wszystkie te urządzenia, oprócz tego, że bywają drogie, często są nośnikami...