TUI Family ekspertem od rodzinnych wakacji Rusza kampania rebrandingowa

Od 9 grudnia TUI Poland rozpoczyna kampanię rebrandigową,  której celem jest pokazanie nowej linii produktowej TUI specjalizującej się w organizowaniu rodzinnych wakacji. TUI Family zastąpi w tej roli Scan Holiday. Kampanii towarzyszy atrakcyjna promocja na rodzinne oferty wyjazdowe, w ramach której dziecko jedzie na wakacje za 0 zł., a dorośli płacą 20% mniej. Promocja potrwa do 31 grudnia.  

Nowy spot rebrandingowy zwraca uwagę na fakt, że TUI Family bazując na długoletnim doświadczeniu i sukcesie marki Scan Holiday, przejmuje od niej rolę eksperta w organizowaniu rodzinnych wakacji. Scan Holiday jako pierwszy touroperator na polskim rynku turystycznym zaproponował formę wypoczynku dla rodzin z autorskim programem animacji dla dzieci. Długoletnie doświadczenie i kompetencje w tym względzie znajdują odzwierciedlenie w ofercie TUI, zawartej w katalogu TUI Family.

Wraz z emisją kampanii rebrandingowej trwać będzie promocja, zachęcająca klientów do skorzystania z nowej oferty wyjazdów rodzinnych. W jej ramach dziecko może wyjechać na wakacje za 0 zł, a na dorosłych czeka zniżka w wysokości 20%, jeżeli wykupią wakacje do końca 2010 roku.

TUI Family to nowa linia produktowa skierowana do rodzin z dziećmi. W całorocznym katalogu TUI Family znalazły się kluby Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. W TUI Family skatalogowane zostały także hotele Magic Life przeznaczone dla rodzin aktywnych, lubiących czynnie uprawiać sport. Również w ośrodkach Magic Life, prócz pozostałej obsady, zajęcia będzie prowadził polskojęzyczny animator. W katalogu dostępnych jest łącznie 42 obiekty (34 hoteli z klubami Scan Holiday i 8 hoteli z klubami Magic Life).

Za przygotowanie kreacji kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest. Spot rebrandingowy będzie emitowany w drugim i trzecim tygodniu grudnia  na antenie TVP i stacji tematycznych TVN oraz na kanałach telewizyjnych z pakietu AT Media i Discovery, w tym  AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą intensywne działania w Internecie.

 
TUI Poland Sp. z o.o.
ul. Wołoska 9a
budynek Platinium III
02-538 Warszawa
   
Tel. +48 22 87436-94
Fax +48 22 87436-93
e-Mail: info@tui-poland.pl
www.tui-poland.pl

Źródło: PR

Jak zabezpieczyć swoje rzeczy podczas częstych podróży oraz jakie ubezpieczenie bagażu wybrać?
Telefon, laptop i tablet – wszystkie te urządzenia, oprócz tego, że bywają drogie, często są nośnikami...
Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...