Targi WorldHotel już jutro!

Już jutro rozpoczną się VI Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013. W dniach 2-4 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie producenci, dystrybutorzy i dostawcy rozwiązań, które mają zastosowanie w sektorze hotelarskim, spotkają się z przedstawicielami branży.

Zarządzający obiektami noclegowymi będą mogli również wziąć udział w 12 szkoleniach i warsztatach poświęconych problematyce marketingu, zarządzania i obsługi klienta.

Janusz Piechociński, Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki objął Targi WorldHotel Honorowym Patronatem. Ich uroczyste otwarcie odbędzie się 2 października o godzinie 10.00 na scenie targowej. Wtedy też nagrodzeni zostaną laureaci prestiżowego konkursu Ministra Gospodarki na najbardziej przedsiębiorczą firmę, eksportera i innowatora.

Z kolei 3 października zostanie rozstrzygnięty konkurs na najlepszą ofertę Targów WorldHotel 2013 współorganizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Zwycięzcom zostanie przyznane unikalne logo „The Best of WorldHotel 2013”.

Wszystko dla hotelu

Wśród niemal 100 wystawców zaprezentują się producenci i dystrybutorzy posiadający pełen wachlarz rozwiązań dla różnego typu obiektów noclegowych, zarówno dla dużych hoteli, butikowych, pensjonatów, jak i obiektów SPA&Wellness. Będą dostępne oferty z sektorów takich jak: wyposażenie i wystrój wnętrz; tekstylia i galanteria hotelowa; housekeeping; rozwiązania informatyczne; infrastruktura rekreacyjna; SPA&Wellness. W tegorocznej edycji wydarzenia do grona wystawców dołączyły również firmy dostarczające wyposażenie do sal restauracyjnych i barów, sal konferencyjnych, a także do „hoteli przyjaznych rodzinie”.

Obecni będą producenci i dystrybutorzy sprzętów kuchennych, mebli, oświetlenia, zaplecza restauracyjnego – od maszyn i urządzeń gastronomicznych poprzez meble ze stali nierdzewnej, zmywarki po zastawy stołowe i sztućce. Można będzie zapoznać się z ofertą akcesoriów dla hotelowego centrum rekreacyjnego czy rozwiązań w zakresie nowoczesnej stylizacji wnętrz. Na WorldHotel będą przedstawiciele firm oferujących usługi dla hoteli, m.in. pralnicze czy utrzymania czystości, a także spółki dotarczające oprogramowanie, usługi z zakresu rachunkowości zarządczej oraz doradztwa finansowego.

Na bieżąco z trendami – szkolenia i warsztaty

W założeniu organizatora, firmy MT Targi Polska, targi to nie tylko miejsce prezentacji oferty wystawców, ale również platforma do wymiany poglądów, rozmów z innymi profesjonalistami i możliwość poszerzania wiedzy. W czasie trzech dni imprezy odbędzie się łącznie 12 szkoleń, warsztatów i wykładów, które pozwolą poznać najnowsze trendy w zarządzaniu czy działaniach marketingowych.

Pierwszego dnia odbędzie się szkolenie pt. „Hotel – opłacalna inwestycja. Skuteczny marketing obiektu hotelowego” organizowany przez Akademię Hotelarza we współpracy z Horwarth HTL.

W czasie dwóch sesji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak analizować potencjał rynku lokalnego, jakie ryzyka związane są z realizacją inwestycji, a także jak prowadzić skuteczny marketing obiektu hotelowego. Natomiast Orbis Grupa Hotelowa przybliży zagadnienie franczyzy na seminarium pt. „Franczyza sposobem na rozwój i efektywne zarządzanie hotelem”. 

Drugi dzień targów to cykl wykładów „Zapach pieniądza w hotelarstwie” prowadzony przez Projekt Hotel Sp. z o.o. i Partnerzy. W trakcie spotkań omówione zostaną przykłady najpiękniejszych hoteli w Polsce i na świecie, które mogą stanowić punkt odniesienia przy projektowaniu wnętrz. Przedstawione zostaną zasady kreacji produktu hotelowego,
poza tym specjaliści odniosą się do aromamarketingu i jednolitego systemu księgowania. 

Przedstawiciele Spa Inspirations poprowadzą seminarium pt. „3 sposoby na dochodowe spa hotelowe, czyli jak zwiększyć ilość klientów”. Z kolei Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Astmę i Choroby Alergiczne wygłosi wykład pt. „Hotel przyjazny dla chorych z alergiami – europejski certyfikat ECARF”.

Trzeci dzień targów to Akademia eTravel – prelekcja dla przedstawicieli branży hotelarskiej z podstawowego zakresu marketingu online, którą poprowadzi agencja promocji iMedia NOW. Głównymi zagadnieniami, na które zostanie położony nacisk, będą marketing oraz wykorzystanie najpopularniejszych i najskuteczniejszych internetowych narzędzi promocji w branży hotelarskiej i turystycznej. Całość oparta będzie na praktycznych przykładach, poradach i inspiracjach
dla hoteli i obiektów noclegowych.

Każdego dnia targów odwiedzający mogą również wziąć udział w warsztatach kawowych. Akademia Kawy/ AproTrade przybliży tajniki parzenia kawy oraz historię tego napoju.

Osoby, które nie dokonały rejestracji online mogą zarejestrować się na miejscu. Zakupiony bilet wstępu upoważnia również do zwiedzania V Targów Event oraz I Targów Christmas Expo, które odbędą się równlegle z Targami WorldHotel. Więcej informacji na stronie www.worldhotel.pl.

PR

Co warto zwiedzić na Mazowszu?
Mazowsze – serce Polski, to kraina niezwykłych kontrastów, gdzie nowoczesność spleciona jest z historią,...
Mazowieckie: Miejsca na wydarzenia okolicznościowe i biznesowe
W województwie mazowieckim istnieje wiele atrakcyjnych miejsc, które idealnie nadają się do organizacji...
Czym kierować się wybierając apartamenty na doby w Warszawie?
Wybór noclegu nie jest łatwy, tym bardziej, gdy dostępnych opcji jest bardzo wiele. Zawsze warto dokładnie...
Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy
Warszawa jest miastem, w którym po zakończonych zajęciach uczestnicy konferencji lub szkoleń mogą znaleźć...
Hotel Warszawa centrum ? Apartamenty hotelowe w sercu miasta
Apartament hotelowy zapewnia komfortowy wypoczynek w warunkach zbliżonych do domowych. Goście mają do...
Muzeum Powstania Warszawskiego
Wiele lat trwały starania o zbudowanie w Warszawie muzeum, które upamiętniłoby powstanie warszawskie....