Sukces w gastronomii – porcja wiedzy podczas Targów EuroGastro

Organizator targów, firma MT Targi Polska, oferuje w tym roku trzy spotkania, na których zostaną poruszone zagadnienia związane z zarządzaniem i marketingiem w gastronomii. Targi EuroGastro odbędą się w dniach 6-8 kwietnia br. w Warszawie.

Właściciele i zarządzający restauracjami, hotelami, barami, kawiarniami i innymi punktami gastronomicznymi mogą zapoznać się z najnowszymi trendami w sektorze HoReCa, poszerzyć swoją wiedzę podczas sesji merytorycznych, a także spotkać się z ekspertami, którzy chętnie podzielą się doświadczeniem.

 

Historie sukcesu

Pierwszego dnia Targów EuroGastro, tj. 6 kwietnia, odbędzie się szkolenie pt. „Jak efektywnie zarządzać biznesem gastronomicznym”. W trakcie spotkania, którego organizatorem jest redakcja magazynu Restauracja, będzie mowa o systemach kontroli jakości, sposobach skutecznej motywacji pracowników, konstruowaniu odpowiedniej karty dań, a także o tym, jakie informacje biznesowe można pozyskać z rachunku zysków i strat. Trenerami będą uznani w środowisku restauracyjnym Piotr Komór z Hard Rock Cafe w Warszawie oraz Piotr Grajewski z Santa Fe Partners.

Szkolenie rozpocznie się o godzinie 13:00 i potrwa do 15:30, a koszt udziału to 199 zł netto.

 

Siła opinii klientów

Klienci coraz chętniej w Internecie wyrażają opinie na temat odwiedzanych lokali. Podczas bezpłatnej konferencji pt. „Jak opinie dostępne w sieci z rynku HoReCa wpływają na podejmowanie decyzji” Daniel Rozy z portalu Zwiadowca.pl. wskaże w jaki sposób je wykorzystać, by były źródłem biznesowej wiedzy, a także jak uczynić z nich użytek w komunikacji w mediach społecznościowych.

Konferencja odbędzie się drugiego dnia targów, tj. 7 kwietnia, w godzinach 10:30-11:15.

 

Skuteczna reklama

Kolejną propozycją szkoleniową jest udział w spotkaniu organizowanym przez firmę AF Media, właściciela serwisu GdzieZjesc.info®. „Reklama restauracji – dobór mediów, tworzenie materiałów, budżet, terminy, nadchodzące trendy, opinie w sieci…” to propozycja dla osób, które już funkcjonują w biznesie gastronomicznym, bądź zamierzają otworzyć lokal. Na szkoleniu Anna Dębska opowie o praktycznej stronie przygotowania działań marketingowych, które pozwolą osiągnąć zamierzone cele.

Szkolenie zaplanowane jest na 7 kwietnia w godzinach 11:30-14:30. Opłata za udział wynosi 49 zł netto.

 

Informacje praktyczne

20. jubileuszowa edycja Targów EuroGastro odbędzie się w dniach 6-8 kwietnia 2016 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Rejestracja online na targi upoważnia przedstawicieli branżowych do 50% zniżki na bilet wstępu. Więcej informacji oraz linki do rejestracji na szkolenia znajdują się na stronie www.eurogastro.com.pl.

Turystyczna Akademia Biznesu Internetowego
Turystyczna Akademia Biznesu Internetowego to program darmowych szkoleń skierowany do firm branży turystycznej...
Moda na SPA - Hotele SPA
Ośrodki hotele SPA miejsca na relaks, wypoczynek, regenerowanie sił i poprawienie urody i zdrowia ale...
Ośrodki jeździeckie - sposób na relaks, ale także na spotkanie biznesowe.
W Polsce już od dłuższego czasu panuje moda na aktywny wypoczynek. Stało się tak, dlatego, ponieważ szerokie...
Wakacje, lecz nie dla wszystkich.
Właśnie rozpoczął się okres wakacyjnych urlopów. A w ostatnim czasie w firmach bazowym tematem numer...
Parę słów o nurkowaniu
Czy oglądając filmy przyrodnicze nie marzyliście nigdy państwo żeby stać się częścią tego wyjątkowego,...