Nowe domeny uruchomiono dla Norwegii ((www.skyscanner.no), Danii (www.skyscanner.dk), Turcji (www.skyscanner.com.tr), Korei Południowej (www.skyscanner.kr), Tajwanu (tw.skyscanner.com) i Chin (cn.skyscanner.com).
„Uruchomienie sześciu nowych domen dodatkowo wzmacnia obecność firmy Skyscanner na tych rynkach oraz w lokalnych wyszukiwarkach. Jako, że ponad 60% naszych użytkowników pochodzi spoza Wielkiej Brytanii i Irlandii, zależy nam, aby nasza witryna była możliwie jak najbardziej międzynarodową i wielojęzyczną wyszukiwarką turystyczną. – skomentował Barry Smith współzałożyciel i dyrektor rozwoju Skyscanner.
W lutym tego roku Skyscanner uruchomił już kilka innych domen m.in. dla Rosji (www.skyscanner.ru), Japonii (www.skyscanner.jp), Holandii (www.skyscanner.nl), Czech (www.skyscanner.cz), a także rozpoczął działalność prasową w kilku krajach Europy i w Ameryce Północnej.
Skyscanner jest obecnie dostępny w 20 językach świata, a ceny wyrażane są w 62 walutach.