Mercure Skalny Karpacz i Mercure Mrongovia Resort & SPA laureatami TOPHOTEL 2012

Mercure Skalny Karpacz i Mercure Mrongovia Resort & SPA zdobyły prestiżowe tytuły TOPHOTEL 2012. Dodatkowo wśród nominowanych w kategorii TOPHOTEL ECONOMY znalazły 2 obiekty Grupy Orbis: Etap Hotel Warszawa Centrum oraz ibis Łódź Centrum. To już 4 edycja konkursu firmy NETMEDIA i portalu hotele.pl, w którym są wyróżnione najlepsze hotele w Polsce, sklasyfikowane w 20 kategoriach.

Tytuł TOPHOTEL to uznawana w środowisku nagroda, która nobilituje i skutecznie promuje poszczególne obiekty. Nominacje – 3 w każdej kategorii – zostały przyznane na podstawie popularności danego hotelu w systemach rezerwacyjnych NETMEDIA i systemach partnerskich. Głosy samych gości oraz przedstawicieli branży hotelarskiej zadecydowały, który nominowanych otrzyma tytuł TOPHOTEL. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych hoteli w Polsce. Doceniane są oryginalne i efektywne rozwiązania w zakresie funkcjonowania hoteli, logistyki i rezerwacji oraz designerskie projekty. 20 kategorii pozwala na zaprezentowanie potencjału polskich hoteli i wybór najlepszych w swoim rodzaju.

Uroczysta Gala wręczenia nagród TOPHOTEL 2012 odbyła się 24 listopada. W imieniu Grupy Hotelowej Orbis statuetki dla Mercure Skalny Karpacz i Mercure Mrongovia Resort&SPA odebrała Joanna Swierkosz, Dyrektor Marketingu. Cieszą nas kolejne nagrody i wyróżnienia dla naszych hoteli – jesteśmy dumni, że to sami goście oraz przedstawicieli branży doceniają to, jak się zmieniamy. Jako lider na polskim rynku z sukcesem wprowadzamy międzynarodowe standardy. Tytuły i nominacje w konkursie TOPHOTEL, które co roku zdobywamy – najlepiej świadczą o naszej pozycji i najwyższej jakości usług – powiedziała Joanna Świerkosz.

Mercure Skalny Karpacz zdobył tytuł TOPHOTEL MOUNTAINS 2011. To potwierdza popularności tego obiektu wśród polskich i zagranicznych gości. Hotel jest malowniczo położony w Karkonoszach u podnóża Śnieżki. Doskonała lokalizacja – blisko centrum miasta oraz tuż przy szlakach turystycznych i narciarskich to wyjątkowa zaleta tego hotelu. Goście w Mercure Skalny Karpacz znajdą 146 komfortowych pokoi oraz 2 apartamenty. Szef kuchni hotelu dba o wyrafinowane i smaczne menu, a Centrum Wellness & Fitness zapewnia wypoczynek i relaks. Dodatkowo dla aktywnych w hotelu znajduje się wypożyczalnia rowerów oraz sprzętu narciarskiego. Jest to hotel znany i ceniony nie tylko zimą – ciekawe oferty gwarantują gościom najlepszy wypoczynek przez cały rok.

 

Mercure Mrongovia Resort & SPA został najwyżej oceniony w kategorii TOPHOTEL LAKES. To wyjątkowe miejsce na Mazurach, położone nad Jeziorem Czos . Na gości czeka 213 wygodnych pokoi oraz bogata oferta SPA. Jest to hotel przyjazny dla rodzin z dziećmi i osób poszukujący spokoju. Wykwalifikowany personel dba o dusze i ciało oraz apetyty gości, którzy chętnie odwiedzają Mrągowo przez cały rok. Oryginalne oferty związane z wakacjami, feriami, świętami lub akcjami specjalnymi cieszą się dużym zainteresowaniem turystów z całej Polski. Komfortowe SPA gwarantuje pełna odnowę i relaks, a piękne mazurskie szlaki zapraszają na wycieczki piesze i rowerowe.

 

****

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis i Etap/ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

****

Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 90 krajach, w których dysponuje 4 200 hotelami z ponad 500 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Ibis, all seasons/ibis styles, Etap Hotel/ibis budget, hotelF1 i Motel 6 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

 
Źródło: PR

 

No posts found