lub lubelskie – na 500 cityboardach w całej Polsce

Na 500 wielkoformatowych nośnikach Cityboard Media jest reklamowane województwo lubelskie. Kampanię „lub lubelskie” zaplanowano na cały kwiecień w 10 wybranych miastach Polski. Jest to jedna z największych kampanii outdoorowych promujących atrakcyjne miejsca w naszym kraju. To także dobry przykład konsekwentnie realizowanej strategii promocji regionu, który stawia na turystykę.

Intrygujący teaser – eksponujący na różowym tle słowo lub, uzupełniają 2 kreacje ukazujące: zrelaksowaną joginkę na tle sielskiego krajobrazu lubelskiego oraz eleganckiego rowerzystę na lubelskiej ulicy. Kampania ukazuje potencjał tego regionu dla turystów – piękną naturę i zabytkowe miasta, spokój i radość, różnorodne możliwości spędzania czasu. Tak przyjazne i sugestywne kreacje wzmacniają wizerunek regionu, jako idealnego miejsca na wakacje i wypady weekendowe.

Kampania realizowana jest na wielkim formacie w 100% przez Cityboard Media. Władze województwa i mieszkańcy Lublina angażują się w akcję – symbolicznie zainaugurowali „lub lubelskie”, uroczyście odsłaniając pierwszy cityboard w Lublinie – http://www.youtube.com/watch?v=52FjKakJpW0 

Akcja promocyjna „lub lubelskie” jest w większości finansowana z  Regionalnego Programu Operacyjnego WL 2007-2013 w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego” oraz z budżetu Państwa.

Cityboard Media

Już od 1996 r. jesteśmy prekursorem nowoczesnych rozwiązań OOH na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Oferujemy ogólnopolską sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o powierzchni od 9 m2 do aż 162 m2. W codziennej pracy wykorzystujemy zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do pomiarów efektywności kampanii oraz bazę POI (points of interest). Jako jedyni na rynku planujemy kampanie w oparciu o GRP, gwarantując klientowi liczbę kontaktów. W 2006 r. założyliśmy Instytut Cityboard Media – platformę wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. W 2011 r. zainicjowaliśmy projekt twójoutdoor.pl – projekt, którego celem jest popularyzacja outdooru wśród klientów oraz pokazywanie zalet OOH. Dbając o zrównoważony rozwój, chroniąc środowisko wprowadziliśmy na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje takie jak ekoplakat – wielokrotnego użytku materiał odporny na warunki atmosferyczne oraz ecolight – pierwszy nośnik OOH, który można kupić przez internet.


PR

 

Jesień na Roztoczu - grzybobranie i nie tylko
Wakacje już minęły a lato odejdzie 23 września. Na Roztoczu to czas odpoczynku po skąpanych w słońcu,...
Biłgoraj
Biłgoraj to małe miasto położone w południowo-wschodniej części Polski, na południu województwa lubelskiego....
Chełm
Chełm jest drugim co do wielkości miastem w województwie lubelskim. Liczba jego mieszkańców to ok.67...
Biała Podlaska - Hubertusy i nie tylko.
Miasto leżące na wschodzie Polski, blisko granicy z Białorusią, powiat grodzki w północnej części województwa...
Lubelszczyzna - wypoczynek pośród natury
Obszar położony w międzyrzeczu Wisły i Bugu, czyli region lubelski jest atrakcyjnym miejscem do uprawiania...