Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.
Program Certyfikacji Lider eTurystyki został stworzony z myślą o wyróżnieniu najlepszych przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej, którzy zapewniają bezpieczeństwo, wiarygodność i prowadzą profesjonalne działania w nowoczesnych kanałach komunikacji. Misją programu Lider eTurystyki jest podnoszenie jakości obsługi klienta w biurach podróży i hotelach oraz zapewnienie konsumentowi najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu w procesie rezerwacji ofert i usług za pośrednictwem internetu.
Hotele, obiekty hotelowy, biura podróży i agencje turystyczne, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest weryfikacja ich aktywności internetowej. Analiza obejmuje kilkadziesiąt punktów, które podzielone są na cztery kategorie:
- poziom obsługi klienta w kanale online
- przyjazność i wiarygodność witryny www
- aktywność internetowa w świetle obowiązujących przepisów prawa
- profesjonalizm w marketingu online
Laureaci Programu otrzymują godło, certyfikat i tytuł Lidera eTurystyki. Dodatkowo organizator Programu zapewnia wszystkim Liderom promocję w internecie.
„W czasach ogromnego wzrostu znaczenia internetu w procesie sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich, jedną z dróg do sukcesu w warunkach nieustannej i coraz ostrzejszej konkurencji, staje się prowadzenie działań w oparciu o najwyższe standardy. Tego oczekują zarówno goście hotelu, jak i klienci biur podróży. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Program Lider eTurystyki, który wskazuje i rekomenduje klientom najlepszych przedstawicieli turystyki w wirtualnym świecie. Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy – to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych.” – mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.
Do Programu mogą przystąpić przedstawicie turystyki i hotelarstwa, dla których internet jest ważnym narzędziem promocji i sprzedaży swoich usług. Szczegółowe informacje dotyczące Programu Lider eTurystyki znajduje się na stronie internetowej: www.LIDEReTURYSTYKI.pl.
Kontakt i dodatkowe informacje:
dr Rafał Marek – biuro@lidereturystyki.pl – tel. 606 802 282 – http://LidereTurystyki.pl