Konkurs dla konsumentów – łączenie piwa z potrawami.

Znajdź idealne danie do piwa i wygraj warsztaty  na Festiwalu Birofilia 2014.
Wszystko kręci się wokół doskonałego piwa… i jedzenia! 

Warszawa, 30 maja 2014 r. Wraz ze zbliżającą się wielkimi krokami kolejną edycją największego święta piwowarów w Polsce – Festiwalu Birofilia 2014 – rośnie też zainteresowanie wszystkim co dzieje się „wokół” piwa. Dla wielbicieli złotego trunku Grupa Żywiec stworzyła specjalną aplikację konkursową dostępną na facebookowym profilu Festiwalu Birofilia.

W oczekiwaniu na Festiwal Birofilia 2014, piwosze intensywnie poszukują nowinek z piwnego świata. W tym roku Grupa Żywiec prezentuje piwny foodpairing, czyli podpowiada jak do wyjątkowego piwa dobrać wyjątkowe jedzenie, które pozwoli wydobyć pełnię smaku złocistego trunku. Z myślą o odkrywcach nowych smaków, Grupa Żywiec przygotowała specjalną aplikację konkursową, która pomaga sprawdzić swoją wiedzą na temat łączenia piwa z potrawami.

Każdy pełnoletni użytkownik internetu może wejść na profil Festiwalu Birofilia w serwisie Facebook, gdzie znajdzie aplikację konkursową „Piwne Smaki”. Dzięki niej można poznać najlepsze połączenia piwnych stylów z potrawami. To nie quiz wiedzy, a zbiór cennych wskazówek, które mogą być pomocne przy odpowiedzi na końcowe pytanie konkursowe.

Nagrodami dla zwycięzców są podwójne zaproszenia na Festiwal Birofilia 2014 w Żywcu, ekskluzywne warsztaty z foodpairingu, zestawy do profesjonalnego testowania piwa oraz oryginalne szklanki z logo Grand Championa Birofilia 2013. Co więcej, przepisy które powstaną podczas warsztatów znajdą się w opublikowanym przez Grupę Żywiec albumie.

Ideą Festiwalu Birofilia jest zachęcenie naszych gości do odkrywania bogactwa piwnych światów – mówi Katarzyna Antoniszewska z Grupy Żywiec. – Jesteśmy przekonani, że ciekawe wskazówki dotyczące łączenia piwa z potrawami, które zawarliśmy w aplikacji, zachęcą wielu konsumentów do piwnych eksploracji – dodaje.

Więcej informacji na stronach:
www.festiwal-birofilia.pl
www.facebook.com/FestiwalBirofilia

 

————————–

Grupa Żywiec to największy i najbardziej atrakcyjny* pracodawca w branży piwnej, zatrudniający 4300 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2013 roku sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje 35 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Guinness, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Bock, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl

*Grupa Żywiec jest najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w branży FMCG wg. badania Randstad Polska z marca 2013 r. przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 7000 Polaków.

 

PR

OscypekFest - Żywiec 2011
28 i 29 maja (sobota i niedziela) Kapela PIECZARKI zaprasza do Browaru w Żywcu na VI edycję imprezy "OscypekFest"....