Jordania kusi polskich turystów

Jordańska Izba Turystyczna zaprezentowała plany marketingowe związane z wejściem na polski rynek. Przedstawiciele tej instytucji zamierzają przyciągnąć do swojego kraju wymagających turystów, ceniących niepowtarzalne kierunki podróży. W zwiększeniu zainteresowania podróżami do Jordanii mają pomóc też nowe połączenia lotnicze linii Royal Wings Airlines.

Jordańska Izba Turystyczna (Jordan Tourism Board), odpowiedzialna za rozwój turystyki przyjazdowej do tego kraju, zorganizowała w dniach 23-28 czerwca 2013 roku cykl spotkań w Europie Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Celem całego przedsięwzięcia było zaprezentowanie szerokiej oferty turystycznej Jordanii oraz nowych, czarterowych połączeń lotniczych. Była to również doskonała okazja do nawiązania kontaktów z przedstawicielami branży turystycznej w tych krajach. Podczas konferencji w Warszawie obecni byli przedstawiciele linii lotniczych Royal Wings Airlines oraz polscy i jordańscy touroperatorzy.

Ogromny potencjał turystyczny Jordanii

W zeszłym roku Jordanię odwiedziło prawie 700 tysięcy turystów z całego świata, w tym blisko 12 tysięcy gości z Polski. Dochód z turystyki stanowi ok. 14% jordańskiego PKB, bezpośrednio w tym sektorze pracuje 42 tysiące osób, a 130 tysięcy jest zatrudnionych w branżach powiązanych z turystyką, która mniej lub bardziej wpływa na życie prawie 800 tysięcy Jordańczyków. Nawet najbardziej wymagający podróżnicy znajdą w Jordanii coś dla siebie. Kraj ten ma bogatą ofertę turystyczną zarówno dla osób zainteresowanych historią i kulturą, chcących wybrać się w niezapomnianą podróż śladami religii, jak i dla amatorów przygód, relaksu, dobrej zabawy i rozrywki. W Jordanii na gości czekają zachwycające zabytki, niepowtarzalna przyroda i doskonałe obiekty hotelowe na każdą kieszeń.

 

W ubiegłym roku nastąpił wzrost liczby turystów z Polski, Czech i Węgier na świecie. To dlatego zdecydowaliśmy się zorganizować ten road show, który naszym zdaniem stanowi doskonalą okazję do zaprezentowania różnorodności Jordanii jako celu podróży. Ponadto mamy okazję przedstawić plany uruchomienia połączeń czarterowych między Jordanią a tymi trzema krajami. Spotkania w połączeniu z innymi działaniami m.in. organizacją wyjazdów dla mediów i przedstawicieli branży w naszym przekonaniu będą mieć ogromny wpływ na popularyzację Jordanii i zaprezentowanie szerokiej oferty turystycznej tego kraju na nowych rynkach.” – mówi Abdel Razzaq El Arabiyat, dyrektor Jordańskiej Izby Turystycznej.

JTB dodatkowo pracuje nad przygotowaniem materiałów marketingowych m.in. w języku polskim, które umożliwią biurom podróży w naszym kraju dotarcie do potencjalnych klientów i skuteczne promowanie Jordanii jako celu wyjazdów wakacyjnych. Przedstawiciele Izby zapowiedzieli również rozpoczęcie szerokiej kampanii reklamowej w Polsce, Czechach i na Węgrzech, promującej zarówno Jordanię, jak i Royal Wings Airlines.


PR

No posts found