Gość hotelu z własnym asystentem

Polska spółka City Inspire S.A. znana ze stworzenia międzynarodowego portalu PlaceKnow.com a ostatnio rozwiązania e-przewodników dla branży hotelarskiej (www.przewodnikdlahotelu.pl) przygotowała podsumowanie pierwszych 2 miesięcy od wprowadzenia usługi na rynek.

Dla przypomnienie usługa “Przewodnik dla Hotelu” pozwala hotelom i innym obiektom noclegowym na opublikowanie na własnej stronie internetowej spersonalizowanego przewodnika turystycznego dla gości. Aplikacja przewodnika prezentuje zarówno atrakcje turystyczne jak i aktualne wydarzenia kulturalne w promieniu 50 km od hotelu.

W ciągu 2 pierwszych miesięcy od wprowadzenie usługi do sprzedaży, spółka podpisała umowy z 50 obiektami w całej Polsce. Zdecydowanie większym zainteresowaniem usługa cieszy się w miejscowościach turystycznych gdzie goście hotelowi spędzają wolny czas zwiedzając okolice. Większość klientów, bo aż 68% stanowią hotele 3-5 gwiazdkowe w dużych miastach.

Wraz z rozwojem sprzedaży spółka rozbudowuje swoją aplikację o nowe funkcjonalności. Obecnie gość hotelu ma możliwość zapoznania się z ofertą turystyczną okolicy nie tylko na komputerze ale także na swoim smartfonie.

Bardzo istotne  jest stałe doskonalenie produktu oraz słuchanie zdania klientów..” – opowiada Łukasz Sobański, prezes spółki City Inspire S.A. – “..dlatego w najbliższych miesiącach planujemy dodanie użytecznej funkcjonalności asystenta pobytu. Sam pomysł wyszedł od naszych klientów, opowiadających nam o doświadczeniu swoich gości“.

Założeniem asystenta pobytu będzie umożliwienie gościom hotelowym zaplanowania pobytu bezpośrednio na stronie internetowej obiektu, a następnie pobranie przygotowanego planu zwiedzania na smartfon lub nawigację.

Usługa oraz plany rozwoju spotkały się z dużym zainteresowaniem hoteli w Polsce, do grona klientów aplikacji należą takie obiekty jak Zamek Rynk ****, Hotel Klimczok **** w Krakowie czy Hotel Faltom **** z Trójmiasta.

Opinie klientów usługi:

“Przewodnik okazał się dla nas także cennym źródłem informacji o Gościach – w ramach comiesięcznych raportów przekazywanych przez firmę dostarczającą przewodnik – mamy możliwość zaobserwowania jakimi rodzajami atrakcji czy też wydarzeniami kulturalnymi są oni zainteresowani oraz spersonalizować naszą codzienną ofertę…”

Dagmara Plata-Alf

General manager, arthotel Castle Inn w Warszawie

“Goście są bardzo zadowoleni, że mają taki łatwy dostęp do informacji o terenie”

Anna Szymańska

Specjalista ds. Marketingu, Hotel SPA Faltom Gdynia Rumia****

Spółka nie chcę ograniczać swojej usługi jedynie do branży hotelarskiej, choć od tej zaczęła. Już wkrótce firma zaprezentuje swoją usługę asystenta przygotowaną dla polskich przewoźników autokarowych i lotniczych.

Http://przewodnik-dla-hotelu.pl

YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BWoCHkPNkLc

 

PR

Jak znaleźć nocleg w Polsce, który będzie strzałem w dziesiątkę?
Planowanie podróży to kompleksowy proces, który wymaga uwzględnienia wielu czynników. Od wyboru destynacji,...
Trip.com. Twoja globalna platforma podróży.
Czy jesteś zapalonym podróżnikiem, czy też planujesz swoją pierwszą wyprawę, Trip.com jest tu, aby uczynić...
Tanie podróżowanie po świecie: Jak zwiedzać bez wydawania fortuny
Podróżowanie po świecie jest jednym z najbardziej fascynujących sposobów na odkrywanie różnych kultur,...
Luksus codzienności. Wykorzystanie pościeli hotelowej w domowym zaciszu
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego sen w hotelu jest tak niezwykle komfortowy? Czy jest to...
Świeradów-Zdrój: Kierunek - Luksusowy wypoczynek w Hotelu Elements
Świeradów-Zdrój to miejsce, które na pierwszy rzut oka oczaruje każdego swoją wyjątkową atmosferą, urokiem...
Wielkanoc w górach – tradycyjne świętowanie wśród górskich szczytów
W ostatnim czasie coraz więcej rodzin podejmuje decyzję o celebrowaniu Świąt Wielkiej Nocy poza domem....