FAN CITY TOUR – podsumowanie projektu

450 000 gości w ramach Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR. Święto i radość wspólnego kibicowania podczas transmisji meczów na dużych ekranach w prawie 100 polskich miastach.

5 ciężarówek promocyjnych FAN CITY TOUR wyposażonych w hydraulicznie wysuwane ekrany diodowe zrealizowało trasy po miastach na terenie całego kraju zapewniając ich mieszkańcom możliwość uczestniczenia w sportowych emocjach UEFA EURO 2012 TM. Frekwencja we wszystkich strefach wyniosła 300 000 gości, a tych którzy oglądając mecze zbierali się wokół stref było dodatkowo 150 000.

ŚWIĘTO LOKALNYCH SPOŁECZNOŚCI

Ideą projektu FAN CITY TOUR był nie tylko ogólnopolski zasięg i bardzo nowoczesna konwencja, ale także oferta atrakcji skierowana do całych rodzin. Spełniły się plany organizatorów związane z tym, żeby przyjazd Mobilnej Strefy Kibica był świętem lokalnej społeczności integrując mieszkańców wokół wspólnego przeżywania sportowych emocji i hucznej zabawy połączonych z oglądaniem transmisji meczów na żywo. Dzięki zabawie w gronie najbliższych i przyjaznej atmosferze projekt FAN CITY TOUR promował najwyższe standardy kibicowania.

ZAANGAŻOWANIE LOKALNYCH SAMORZĄDÓW

Organizatorzy podkreślają w większości przypadków fantastyczne zaangażowanie Włodarzy Miast w realizację przyjazdu Mobilnej Strefy Kibica – pełną zrozumienia współpracę, udzielone wsparcie, lokalną promocję i nagłośnienie projektu, a także pokazanie w strefach własnych atrakcji takich jak np. występy zespołów artystycznych i muzycznych. Również w wyniku inicjatywy miejskiej w jednej ze stref odbyły się trzy śluby cywilne. Stworzona dzięki takiemu podejściu Miast przyjazna atmosfera sprawiła, że imprezy miały charakter rodzinnej zabawy i świętowania przy zachowaniu wszystkich wymogów związanych z bezpieczeństwem gości, a głośność udzielanego dopingu w niektórych lokalizacjach osiągała nawet 120 decybeli.

JAKOŚĆ PRODUKCYJNA

Za realizację Mobilnych Stref Kibica w okresie rozgrywek UEFA EURO 2012TM odpowiadała ponad 250 osobowa ekipa składająca się z doświadczonych producentów, techników, animatorów i promotorów. Do obsługi każdej z ciężarówek FAN CITY TOUR zostały wykorzystane samochody osobowe, ciężarowe, dostawcze, busy i campery – po 8 na każdą ze stref, łącznie 40 samochodów towarzyszących 5 ciężarówkom promocyjnym, z których każdy przejechał ponad 3 000 km, co na wszystkie trasy Mobilnych Stref Kibica daje łącznie ponad 120 000 km.

OGÓLNOPOLSKIE NAGŁOŚNIENIE

Projekt objęty został patronatem medialnym Telewizji Polskiej SA, RMF FM, RMF MAXXX oraz dzienników FAKT i Przegląd Sportowy.

W czasie rozgrywek UEFA EURO 2012TM Telewizja Polska zrealizowała 30 odcinków poświęconych relacjom z Mobilnych Stref na trasie FAN CITY TOUR indywidualnie pokazując jak bawią się Miasta.

Szczegółowe informacje o projekcie, a także zdjęcia z poszczególnych dni trasy dostępne są na www.fancitytour.pl w zakładce Aktualności, a także w biurze prasowym FAN CITY TOUR: biuroprasowe@fancitytour.pl +48 662 02 02 70

 

Makao - Kościół św. Pawła
Makao zajmuje obszar niewielkiego półwyspu oraz Taipę i Coloane, dwie wyspy połączone ze sobą i z lądem...
Nieznana Brazylia - Fortaleza
Stolica stanu Ceara jest znana z wspaniałych plaż: przepiękne i długie poprzecinane czerwonymi klifami,...
Kalmar i Olandia- wizytówka Szwecji
Drzewa przypominają tu trolle, zamki są wspomnieniem dumnej przeszłości, osady pamiętają cywilizację...
Wakacje 2011
Urlopowe koszty w Polsce i na świecie.
Poznaj Mielec
Mielec, miasto położone w południowo-wschodniej części naszego kraju, a dokładnie w północnej części...
Stanowisko Zarządu Orbis SA w sprawie Euro 2012
Orbis SA, jako lider na rynku usług hotelarskich w Polsce i Europie Centralnej widzi organizację Euro...