Amadeus i Lufthansa City Center Grupa Polska zawarły 5-letnie porozumienie

Amadeus i Lufthansa City Center Grupa Polska podpisały dziś umowę, która obejmuje dostarczenie wiodącego na rynku Systemu Globalnej Dystrybucji oferty lotniczej, hotelowej, samochodowej, ubezpieczeniowej, turystycznej i kolejowej firmy Amadeus. Porozumienie obejmuje również dostarczenie rozwiązań informatycznych typu e-Commerce i offline, podnoszących efektywność pracy biur podróży. Uroczyste podpisanie umowy, zawartej na 5 lat (od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2019 roku), odbyło się w restauracji Villa Intrata w Wilanowie.

Dzięki porozumieniu 12 biur podróży z całej Polski wchodzących w sieć LCC: ALMABUS LUFTHANSA CITY CENTER, BETA TRAVEL & AIRLINES SERVICES, BIS BIURO PODRÓŻY LUFTHANSA CITY CENTER, BLUE SKY TRAVEL SP. Z O.O., GRUPA TRAVEL SP. Z O. O., MCI SP Z O.O., NETMEDIA BUSINESS TRAVEL SP. Z O. O., P.W.BOKKA SP. Z O.O., POLARIS TRAVELS BIURO PODRÓŻY, POLOT – JERZY FURTAK, PTH SUPERTOUR SP. Z O. O. i TRAVEL SERVICE SP. Z O.O., będzie mogło korzystać z głównych źródeł danych pochodzących z systemu GDS do prowadzenia działalności turystycznej. Co więcej, biura zyskają także szereg innowacyjnych rozwiązań Amadeus typu e-Commerce i offline, wśród których znajdują się m.in. Amadeus e-Power, Amadeus e-Travel Management, Amadeus Selling Platform, Amadeus Tours Suite, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer czy Amadeus Web Services, które podnoszą wydajność pracy, umożliwiając tym samym zdobycie przewagi nad konkurencją.  

„Wybór odpowiedniego, stabilnego partnera ma dla nas strategiczne znaczenie. Dzięki umowie podpisanej z firmą Amadeus będziemy mogli zwiększyć zarówno wolumen, jak i wydajność sprzedaży, a przede wszystkim utrzymać wysoką jakość oferowanych usług” – mówi Marian Szypuła, Prezes Lufthansa City Center Grupa Polska.   

„Amadeus wspiera rozwój biur podróży w Polsce od ponad 20 lat, dostarczając im najnowszą technologię. Cieszymy się, że po raz kolejny nasze usługi i oferta zostały docenione jako najlepsze na rynku. Mamy nadzieję, ze przyczynią się one do dalszego, dynamicznego rozwoju Grupy LCC w Polsce” – komentuje Paweł Rek, Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus na Europę Środkową.  

***

Informacje o firmach

Sieć Lufthansa City Center

Lufthansa City Center International to jedna z największych międzynarodowych sieci agencji turystycznych. Jest reprezentowana w 80 krajach przez ponad 630 biur funkcjonujących na zasadzie franczyzy i jako globalna organizacja niezależnych ekonomicznie przedsiębiorstw zapewniających klientom elastyczność i kompetencje na najwyższym poziomie.

Od chwili powstania w 1991 r. Lufthansa City Center jest jedną z najszybciej rozwijających się światowych sieci agencji turystycznych. Kluczem do jej sukcesu okazała się koncepcja franczyzy, będąca idealną odpowiedzią na zmiany wynikające z postępującej globalizacji i koncentracji rynku.

Globalny obrót generowany przez sieć LCC przekracza poziom 4,13 miliardów EUR. Wszystkie biura LCC na świecie zapewniają zarówno klientowi indywidualnemu, jak i korporacyjnemu, ujednolicony na międzynarodowym poziomie, wysoki poziom usług. Dzięki temu każde biuro LCC może zaoferować klientowi globalnie dostępne usługi, dając mu jednocześnie komfort skorzystania z oferty przygotowanej przez specjalistów najlepiej znających lokalny rynek. 

Grupę LCC w Polsce tworzy 12 profesjonalnych biur podróży o różnym profilu działalności – od sprzedaży bezpośredniej po obsługę filii firm globalnych i narzędzia do samodzielnej rezerwacji.

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC” oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog.

 

PR

Ferie z rodziną w hotelu z basenem - gdzie warto się wybrać?
Zimowe ferie z rodziną mogą być niezapomniane, zwłaszcza jeśli zdecydujecie się na pobyt w atrakcyjnym...
Małopolska: Miejsce, gdzie wypoczynek spotyka przygodę!
Małopolska to niezwykłe miejsce, które oferuje zarówno możliwość relaksu, jak i niezapomniane przygody....
Noce saunowe - niezapomniane wrażenia!
Gorąca para unosząca się w powietrzu, aromatyczne olejki eteryczne, ciepłe drewno i przyjemna cisza…...
Szczawnica: harmonia natury, zdrowia i kultury
Zaklęta u stóp majestatycznych Gór Pienin, Szczawnica stanowi żywy dowód na trwały urok i leczniczą moc...
Hotel czy apartament: co lepiej wybrać na nocleg?
Wybór noclegu to nie tylko kwestia czterech ścian i dachu. Warto zastanowić się, czy lepiej zdecydować...
Hotel nad morzem z basenem krytym
Jeżeli marzysz o wypoczynku w miejscu, gdzie luksus łączy się z naturalnym pięknem, hotele w miejscowościach...