Szkolenia24h.pl poleca szkolenia turystyczne

Jeden z najpopularniejszych portali szkoleniowych w Polsce prezentuje dwa szkolenia dla branży turystycznej. 


Marketing i sprzedaż usług hotelowych

link do szkolenia: www.szkolenia24h.pl/oferta/marketing-i-sprzedaz-uslug-hotelowych/55608,137486/

Szkolenie skierowane jest do pracowników zatrudnionych w branży hotelarskiej. Głównym celem szkolenia “Marketing i sprzedaż usług hotelowych” jest skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei „Klient nasz Pan”. Dzięki niej działania pracowników będą efektywniejsze, co bezpośrednio wpłynie na wzrost zadowolenia i lojalności klientów oraz poprawę kondycji finansowej i wizerunku hotelu.

Program szkolenia:
1. Recepcja a kreowanie wizerunku firmy:
– Rola wyglądu w kreowaniu pozytywnego wizerunku
– Rozpoznawanie potrzeb klienta
– Komunikacja werbalna i niewerbalna w kreowaniu wizerunku firmy
– Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
 
2. Standardy telefonicznej obsługi klienta
 – Etykieta
 – Powitanie przez telefon
 – Etapy rozmowy telefonicznej
 – Udzielanie informacji
 – Taktowne kończenie rozmowy
 
3. Sprzedaż w recepcji.
 – Sugestywna sprzedaż i korzyści z niej wypływające
 – Techniki sprzedaży i ich wykorzystanie w recepcji
 
4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
– Mowa ciała i jej zrozumienie u klienta restauracji hotelowej i w drink barze
– Jak postępować z trudnym klientem?
– Jak postępować w przypadku reklamacji i zażaleń?

– Jak postępować w sytuacjach trudnych i konfliktowych?

Szkolenie “Chart – Komputerowe Zarządzanie Recepcją Hotelu”

link do szkolenia: www.szkolenia24h.pl/oferta/chart-komputerowe-zarzadzanie-recepcja-hotelu/64289,172140/

 
Szkolenie z obsługi systemu Chart dostarcza kompleksowej wiedzy na temat obsługi Programu Chart.
 
PROGRAM SZKOLENIA:
– Przygotowanie do pracy w programie Chart (przeznaczenie, licencjonowanie, wymagania sprzętowe, nawigacja w programie)
– Konfiguracja hotelu
– Rezerwacje
– Meldunki
– Grafik hotelowy
– Żywienie
– Obciążenia i konta
– Rezerwacje zasobów
– Dokumenty
– Zmiany hotelowe
– Funkcje recepcjonistów
– Archiwum
– Zestawienia
– Współpraca z programami GASTRO POS i GASTRO SZEF
– Eksport do systemów księgowych (moduł CH2KSG)
– Rezerwacje internetowe

Więcej szkoleń z branży turystycznej można znaleźć na tej stronie


Majówkowe wyprawy – co warto zapakować do plecaka?
Majówka sprzyja wyprawom w mniej i bardziej znane miejsca. Chętnie zabieramy na urlop całą rodzinę lub...
Jaki hotel w centrum Krakowa wybrać?
Kraków to miasto, które zachwyca swoją historią i kulturą, przyciągając turystów z całego świata. W sercu...
Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Dlaczego warto znać język Bliskiego Wschodu? Korzyści z nauki języka arabskiego
Region Bliskiego Wschodu jest niezwykle ważny w kontekście geopolitycznym – jego szybki rozwój,...
Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....