|
Już ponad 100 osób zgłosiło swój udział w konferencji e-TRAVEL FORUM pod hasłem „Efektywna sprzedaż produktów turystycznych i hotelarskich przez internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”. Konferencja odbywać się będzie się w dniach 19-20 stycznia 2010 roku w warszawskim hotelu Mercure Fryderyk Chopin. Uwzględniaj±c wydarzenia towarzysz±ce to prawdziwy maraton, bo potrwa aż pięć dni! Do spotkania zostało tylko 12 dni.
|
|
W poniedziałek 18 stycznia, odbęd± się dwa seminaria organizowane przez Google. Pierwsze seminarium zaprezentuje wyniki badania “Poszukiwanie w internecie, zakup w biurze”. Liczba bezpłatnych miejsc jest ograniczona! Zainteresowanych prosimy o natychmiastowe nadsyłanie zgłoszeń na email biuro@e-travelforum.pl. Uwaga: udział wymaga potwierdzenia pisemnego przez Biuro Organizacyjne. Na drugie seminarium „Miasta, województwa, regiony – skuteczna promocja w internecie” zapraszani s± przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych. Zasady zgłoszeń – analogicznie jak wyżej
|
|
Konferencja e-Travel Forum objęta została patronatami Ministra Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Federacji Regionalnych Organizacji Turystycznych oraz Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce. Wysoki poziom merytoryczny zapewniaj± stali partnerzy konferencji – Travelport GDS i Amadeus Polska. W gronie partnerów jest też Sabre, co powoduje, że na konferencji s± przedstawiciele wszystkich najważniejszych GDS-ów. Prezes firmy Amadeus, Ireneusz Marganiec, powiedział: „Jedno jest pewne: bez e-commerce już nie da rady. Automatyzować chcemy wszystko, szybciej dotrzeć do klienta, przekazać mu jak najwięcej informacji, zaoferować najniższ± cenę, sprzedać i zarobić. Aby to osi±gn±ć niezbędna jest zaawansowana technologia, ci±głe inwestowanie w rozwój nowych produktów, innowacje, wizja wyprzedzaj±ca rzeczywisto¶ć oraz rzetelne, partnerskie podej¶cie. My jeste¶my gotowi. A Wy?”.
Poznaj naszych Patronów i Partnerów>>
|
|
Dyrektor Travelport GDS, Marcin Pilarski, chwali sobie możliwo¶ć wymiany pogl±dów: „Bardzo się cieszę, że wkrótce spotkamy się na trzeciej już edycji konferencji e-Travel Forum. Jej znaczenie dla branży jest nie do przecenienia: na pocz±tku roku gromadzi w jednym miejscu ¶wiatowych oraz polskich ekspertów i praktyków, daj±c okazję do zgłębiania złożonej, ale i bardzo ciekawej tematyki dotycz±cej sprzedaży usług turystycznych w internecie, poznania trendów i wymiany do¶wiadczeń z innymi. Znakomite Ľródło inspiracji i poszukiwania dróg rozwoju na nadchodz±cy rok! A także możliwo¶ć spotkania stale rosn±cej liczy specjalistów i uczestników branży e-travel w Polsce”
|
|
Konferencja e-Travel Forum to już tradycyjnie wyj±tkowa okazja do spotkania ekspertów e-commerce. Ale także okazja do zgromadzenia unikatowych materiałów. Podczas konferencji wylosować będzie można egzemplarze najnowszej pozycji Wydawnictwa Difin „Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym” autorstwa Mirosława Nalazka, jednego z naszych panelistów.
|
Na zakończenie wydarzenia, w dniach 21 i 22 stycznia, realizowane będ± szkolenia z obsługi kampanii w linkach sponsorowanych Google AdWords, a bezpo¶rednio po nich warsztaty w czasie których uczestnicy będ± mogli poznać wiele cennych rad i praktycznych wskazówek ekspertów zajmuj±cych się AdWords zawodowo. Uczestnicy e-Travel Forum 2010 mog± skorzystać z 10% rabatu. A wszyscy mog± wzi±ć udział w konkursie, w którym do wygarnia jest super atrakcyjna nagroda – quad sportowy Lucky Star SP250-S!
|
Strona www.e-travelforum.pl zawiera formularz zgłoszenia i niezbędne informacje o programie.
|
Uprzejmie informujemy, że Państwa adres został pozyskany bezpo¶rednio z Państwa strony internetowej lub z oficjalnych i ogólnie dostępnych baz danych i w zwi±zku z tym, w my¶l przepisów o ¶wiadczeniu usług drog± elektroniczn± (Dz. U. 2002 144.1204) niniejszy e-mail nie stanowi przesyłki maj±cej znamiona spamu. Je¶li jednak nie życzycie sobie Państwo dalszych informacji lub chcecie wskazać innych wła¶ciwych odbiorców prosimy o kontakt:
|